TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Din Beramboi dalam ICU kene kencing tikus????

 kredit to uncle GOOGLE

KUALA LUMPUR: Pelawak dan pelakon, Mior Ahmad Fuad Mior Badri atau lebih dikenali Din Beramboi (gambar), 43, kini dalam keadaan kritikal dan ditempatkan di Bahagian Kecemasan Hospital Selayang (HS), di sini, selepas mengadu mengalami demam kuat dipercayai akibat jangkitan virus kencing tikus, kelmarin.
Malah, pihak hospital menjelaskan pelakon ‘Wakenabeb’ di ntv7 itu memerlukan darah jenis O dengan segera dan merayu sumbangan darah daripada orang ramai dalam tempoh masa 24 jam.

Sebelum terlantar di HS, Din Beramboi yang juga deejay di Radio Era dipercayai mengalami demam sebelum mendapatkan rawatan di sebuah pusat kesihatan berhampiran kediamannya di Rawang, dekat sini.
Bagaimanapun, selepas menjalani pemeriksaan kira-kira jam 9 pagi, beliau yang turut menjadi juri dalam rancangan Raja Lawak kemudian dirujuk ke HS untuk pemeriksaan susulan kira-kira jam 3.30 petang.

ish2..tekejut aku bile dengar berite semalam..tak sangka plak..hmm..pape pon kite doakan same2 supaya din beramboi kembali sihat..kalu nak tau lebeyh lanjut pasal tikus nye air kencing nieyh..klik sini

4 comments:

Adeq Aien said...

darah O..
(: takziah bt beliau

Mesintaip: said...

Buletin Utama sebentar tadi melaporkan bahawa anaknya menafikan ayahnya terkena virus kencing tikus. Apa-apa pun kita mendoakan agar beliau cepat sembuh..

SwEetForEst said...

ainhamzah->hmm..tu la..darah O diperlukan..

SwEetForEst said...

mesintaip->tue la..sweet pon da dengar..

Total Pageviews