TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Filem Ombak Rindu !!

salam..arini nak stori pasal cite yang akan ku pecah kan di panggung..hehehe..aritu tgok die nye sebalik tabir..macam syiok..eh eh bukan macam la..tp memang syiok..meleleh kot..ahahaha..lom tgok lagik da tau meleleh..sebab kalau korunk da baca novel die..mesti korunk tau pasal cite nieyh..so tunggu...



Sinopsis-->
Izzah (Maya Karin), gadis yatim piatu yang kematian ibu dan ayah akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, ayah saudaranya, Taha, mengambil tugas memelihara Izzah. Pada masa sama, Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam.
Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz (Aaron Aziz). Hariz sanggup ‘membeli’ Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu. Atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah, tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan.
Kehadiran Mila Amylia (Lisa Surihani), anak Tan Sri Rashdan, model dan pelakon terkenal akhirnya menggugat kebahagiaan Izzah dan Hariz. Apakah mereka bermadu?
 Pelakon-->
      Aaron Aziz, Maya Karin, Lisa Surihani, Bront Palarae, Julia Ziegler, Azizah Mahzan, Zaidi Omar,Normah Damanhuri, Fauzi Nawawi, Nadia Nisa, Mislina Mustafa, Kamarul Hj Yusof dan Yap Leong Chai.

jom same2 serang panggung yang berdekatan pada 1 disember 2011.. yeaaaahhhh..

notadikakiblog-> banyak nyer filem yang best2 kat panggung..yg penting twilight saga breaking dawn part 1 harus pergi titik.

1 comments:

L said...

bez sgt ker?? huhu

jom bacer kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

Total Pageviews