TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

berita sedih dan gembire untuk aku..

first mst la aku nk bgtau berita gembire..kos xnk spoil kn suasane..ceh..erm..pagi td aku dapat msj dari angah aku..die kate isteri die merangkap kak ngah aku da bersalin..yang aku eppy gile ni kos baby die baby boy..aku ske sangat baby boy..tp time kecik la..kalu da besa..erm...xyah nk cite..degil nk mampos..hahaha..xpe ar..kire nye aku da de sepasang anak buah..sowang pompuan sowang laki..yahooo..ok time tok bergembire da abis..cmni cite die..mlm td aku jumpe bf aku..ajak die g tesco..mane la aku tau die sakit pale n banyak keje..awal2 xnk bgtau..pastu kalu die da sakit pale..ape lg mengamuk x tentu pasal..die tanye mane g kedit aku..mane la aku tau..aku bukan kol spe2 pon..tibe2 je abis..aku pon xtau..ni sume maxis punyer hal la..bukan tu je..tah ape yang merasuk die..die nk pkol aku..wahwah..lom kawin lg da berani angkat tangan ngn aku..aku ni pon satu bodo..dok diam je nape..aku tunggu gak tgn die sampai pipi aku..kalu die da sampai tahap camtu..memang nahas la..aku x pikir lg aku tinggal kn je die..aku x wat salah ngn die pon die nk mengamuk ngn aku..aku tension tol..patot ke aku tinggal kn die???

0 comments:

Total Pageviews