TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Yaaahoooooo..AKHIRNYA..

heheehe..best2..akhirnye dpt gak aku balik MELAKA..da lme gile aku xpat balik..ish..ish..xmo jd ank yg derhaka sbb xblik tgok mak n ayah..hehehe..but yg pling aku rindu is my lovely cat..syok..syokk..aku nk pelok die..jgn harap dpat lpas dr aku..hahahaha..tp pape pon aku t'pakse tinggalkn my ucuk..sediyyyy..ish..ish..idop ini memang kejam..hehehehe..sabar je la.. sian ucukku..xpe..xpe..aku balik kejap je..ahad akan kembali seperti asal..wait for me yeah..
LUV you ucukkk...

3 comments:

nadiah_abdllah said...

hehe...
nak tny leh, umo bpe?
comey a...
i mean the way u write ur day hihi..

SwEetForEst said...

hehehe..umo sayep 22 taun ni..lom msuk lg pon..hehe.thanks yeah kos support me n my blog..hehehe ^_^

ɥ s ɐ u said...

mohong..
umur dia taun nie 28..
hehe..

Total Pageviews