TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Me dapat teddy.. ^_______^

akhirnya dapat gak aku upload pic teddy baru ku di atas pemberian ucukk ku yang tercinte..poyo ayat..thanks ucukk..sayang die ketat2..erm..name die MOMOY..kiut sgt5..wane pink lagi tue..best..best..hehehe..orang bagi mane xbestnyer kn..hikhikhik..eppy siot..meleleh jup air mateku time ucukk bg kat aku..hehehe..tah pape kn..huhuhu..skunk tiap2 malam da de tmpat aku plok selain bantal mucukku 2..hikhikhik..da tue pon de bantal mucuk lg..dasat tol..eleh korang pon ade gak kn??hehehe..to ucukk..sayang die sangat5..ntie sayang belikn tok die plak yer..xaci la sayang je ade..hehehe..nie la momoy kesayangan ku
*moga jodohku panjang dengan die yang kucintai..hope die setia dan jujur dengan aku..mencintaiku sepenuh hatinya..jangan ade dusta antara kite..

3 comments:

Faizal Sulaiman said...

InsyaAllah:-)

p/s--)eh momoy u chubby nyer.dia mkn per ekk?bahahaha:-)

nadiah_abdllah said...

:))
wah3...
comey teddy bear..
hu...
:D

SwEetForEst said...

indera->hahaha...tgok la sape jage..
nad->hehehe..comeikan.. ^_^

Total Pageviews