TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Brinfo punyer cerite..

bye bye brilliant a.k.a brinfo..hope aku tak rindu kat ko..huhuhu..ingat sikit2 kot..mane bleyh luper an sume yang berlaku kat sini..macam2 aku dapat kat sini..macam2 gak berlaku kat sini..ade yang suker..ade yang duke..sume tuh pengalaman baru tuk aku..ade la perkare yang betol2 aku tak leyh luper sampai bile2..erm..rahsia2..hehehe..simpan sikit tuk aku keyh..

keyh nak cite skit..time masuk sini aku sorang yang amat pemalu..ceyh2..sengal je ayat..bukan nak cite pasal aku keyh..nieyh nak cite pasal munge2 and kumbang2 yang ade kat bagian teknikal..ade 15 orang sumenyer..6 munge yang selebihnye kumbang..korunk kire la sendiri..sume budak2 kolej komuniti sabak bernam + bandardarul aman..pastu 2 dah benti..sad gile..tinggal lah 13 je..sorang benti sebab al keluarge..sorang lagi benti sebab dapat sambung poli..due2 pompuan..huhu..tinggal la 4 orang je munge kat sini..jadi menjadi perhatian disitu..hahaha..pasan2..mule2 tuh memang la agak malu nak bergaul..tapi kalu da ari2 jumper..nak malu mende tah..huhuhu..skit2 ade lorh..keyh cukup membebel disitu..

okeyh bawah nieyh ade skit keterangan pasal dorunk..huhu..ayat skema..cam nak wat proposal je..huhuhu..mulekan dengan munge2 dulu okeyh..

pest sekali aku la..nak gak interprem kat sini..huhu..aku..budak melaka berumo 22 tahun..lom masuk lagi..huhuhu..seorang yang agak malas masak..paling kecik diantara munge2 yang ade..tapi paling pendiam di uma..huhu..diam ke??hahaha..suker dok memerap dalam bilik sambil dengar lagu..bile dah dengar lagu secara rasminyer mulot akan terbuke same mengikut rentak irama yang didendangkan..hahaha..ayat tak bleyh bla..paling suker menangis..huhu..asik kua je..tak penah nak dok uma..hehehe..kua pon ngan ucukk je okeyh..

yang kedua plak kak as dari sungkai perak..merangkap ketua di rumah sewe aku tu..huhu..mule2 aku tengok akak nieyh takot gak..garang ouhhh..tapi lelame kenal..tak de la garang beno..rajin masak kat uma tuh..seorang kakak yang baik dan amat perihatin dengan perangai adik2 nyer..huhuhu..

yang num tige name die erni..budak temerloh..seorang calon isteri yang amat sempurne bagi aku..lembut je orang nyer..hehehe..ye ke?die nieyh agak pendiam gak..rapat ngan kak as..g mane2 mesti berdue..hehehe..jeles ouhh..hehehe..cam aku ngan epa dulu..suke je tengok dorunk berdue..sedapnyer ikan patin masak tempoyak..hehehe..

munge yang last sekali tak kan tak kenal an..die nieyh cikyanchoco..roomate aku dari tanjung karang..sengal je die nieyh..hehehe..selalu kejadian perubahan hormon akan berlaku..nak wat camne kan..hehehe..rajin sapu bilik..suke cakap..aku plak suke dengar..hehehe..kene la kan..huhuhu..suke main game SDO..die nieyh suke nangis gak..huhuhu..

okeyh abis cite pasal munge2 kat opis tuh..masuk bahagian kumbang nyer plak..hehehe..

pest nieyh paling penting okeyh..kene kenal kan pest sekali..nanti die majok ouhh..hehehe..okeyh name die tam a.k.a my ucuk+my lalink keyh datang dari kedah nun jauh disana..huhu..nape name die tam kene tanyer die sendiri..hehehe..kunun nak jadi cam tam spider kot..huhu..jangan mare okeyh..melawak je..huhu..tiru ayat die sikit..erm..pangai die gile2 sikit..kalu tak de die kat opis cam sunyi je..bagi aku ar kan..huhu..tak tau la bagi dorunk..suke wat kaco kat opis tuh..abis sume orang die kaco..huhu..sayang die sangat2..

num due nieyh name die matasid dari kelana jaya kot..budak kL la kire nye..budak opis panggil mat je..die baik..comeyh plak tuh..huhu..ucukk pon comeyh keyh..amik ati jup..hehehe..sekali pandang muke die cam pelakon dalam cite impak maksima tuh..yang jadi pomen tuh..heheh..”sap kok o lu” nieyh la ayat yang asik die gune sampai menjadi ikutan..huhu..tak tau la tol ke tak aku eja tuh..huhu..

num tige plak omar dari kedah gak..suke tengok die ngan cuk borak..loghat kedah pekat gile..huhu..kumbang paling kecik aku rase kat situ..hahaha..jangan mare..pangai gile2 cam ucukk..bile dorunk jumper alamat terbalik la brinfo tuh..huhu..suke wat muke serius..ingat takot??huhh..

num pat ben budak kL kot..lupe plak..die nieyh nak jadi penyanyi ouhh..hehe..kekadang pangai die same je cam omar and ucukk..gile..hehehe..dulu same kolej ngan aku time sijil tapi tak penah nak tego pon..sebab aku senior..die junior tapi umo atas aku..hehehe..

num lime roy budak kL gak kot..ish tak tau aku..nanti aku tanye balik la...pendiam je orangnyer..suker wat keje sendirian berhad..hehehe..tak gile cam dorunk tuh..baik je..suke kirim kat aku air nescafe ais..die nieyh nak sambung belaja lagi pas abis dip nieyh..bagus die nieyh..ada azam yang tinggi..tak cam aku...pas abis nieyh nak keje je..huhuhu..tak larat aku..gegege..

num enam plak name die nash budak johor..name panjang die nasrul..hehehe..die tak bagi letak name panjang die..tapi aku nak letak gak..die nieyh suke singgah blog aku..hehehe.. baik je orangnyer..cerewet skit..cam ne la awek die nanti..hehehe..okeyh la kalu nak jadi calon suami korunk..aku tak bleyh sebab dah de..hehehe..

num tujuh name die tan..die sorang je bangse lain..tapi kiteorang tak kire sume tuh..baik je..satu group ngan aku dok dalam call center..bleyh di arap la die nieyh..pandai cari wit..hehehe..untung awek die..

yang num lapan nieyh usop..hehehe..aku suke gado ngan die..kekadang sakit ati aku layan die nieyh..tapi die baik je..suke banje aku+yan..hehehe..bile nak banje lagi??

yang last sekali abang wan..huhu..abang kunun..tak penah panggil die abang..die nieyh paling penting kat brinfo tuh..hehehe..kalu nak tanyer pape bleyh la g kat die..macam2 die tau..yela abang la kate kan..gegege..

tuh je la kumbang kat opis tuh..budak praktikal je..tak masuk staff pon..huhu..kang tak muat plak page nieyh..gegege..tapi memang best la dapat kenal dorunk nieyh..pasni dah tak jumpe..huhu..sadnyer..mesti rindu kat korunk sume..yang paling2 aku rindu mesti la ucukk aku tuh..bile la dapat jumpe korunk lagi an..yang omar tuh aku nak jumper bile da 10taun..aku nak tengok sape yang tembam..hahaha..tengok la..tak cukop 10 taun aku tak mo jumpe die =P

da ar..lenguh da jari nieyh naip cite korunk..huhu..pape pon sayunk korunk sangat5..mintak maaf eh kalu ade yang terkasar bahase & terkasar perlakuan..ceyh2..yang kene lepuk+cubit tuh kite mintak maaf yer..nak memanje je tuh..hahahahaha..korunk rindu aku tak nanti???pape pon..belajar leklok tau kat kolej nanti..kalu panjang umo kite jumper lagi..cam tak nak je berpisah ngan korunk..cam tak nak je berpisah ngan air milo ais kaw kat kedai mamak tuh..huhu..keyh la..kang makin banyak plak aku mengarut..hehehe..chau..

berakhir la suda kehidupanku di Bandar sri damansara..huhuhu..teruskan perjuangan di tempat lain plak..chaiyok2..

15 comments:

nadiah_abdllah said...

byk nye kumbg... x lrt nk bace sowg2..
haha...
tgk pic je..
:)

ɥ s ɐ u said...

hahaha..
gelak besar aku..
rajin gila nk tulis panjang2..
hishh..
asal la ade pic tengah makan eskrem..
sape la tu..
cerewet ke dia??
hish2 ape nk jd la kat org tu..
haha!!!
semoga kita semua berjumpa lagi kengkawan... :)

Anonymous said...

duk dkat staun x tau duk mn...samapi hati..waaaa..huhu
rajin2 cik ain..dh abis kita jumpa sabak bernam..;)

Nurmala Mazlan said...

wak....
banyak nyer jejaka..agen mencari jodoh ke?? ahahaha`

SwEetForEst said...

nadiah->hehehe..tuh ar..nak naip pon asik tangguh2 je..huhu..

nasrul->hahaha..tah dengo cite je..hehehe..tp tgok pon cam cerewet je..hehehe..but ok watt..comeyh je..hehehe..okeyh..keep in touch yer..

SwEetForEst said...

shaikh->hehehe..yela..nak tanye segan plak..huhu..yg kite tau die dok kl je..hehehe..sowie bro..len kali wat biodata tau bg kat kite..hehehe..

nurmala->hakhakhak..lebih kureng camtu la sis..tolong menolong..hehehehe..

BudakCHOCO Official Blogger said...

SIOT JER KAN.. KO CKP AK PERUBAHAN HORMON.. WAKAKAKA BOLEGK LA.. TP KO PON ADER GK.. HEHEHEHE.. :) RAJIN KER AK SAPU BILIK ? ISH KO NIEYH... HEHEHEHE... KALO BAB NAGIS MMG AK SUKE.. WAAAAA.... SDO MNER BOLE TINGGAL OUH... :) HUHUHU HARAP MEET SEMUA NYER SEKALI LA NTI KAN...

SwEetForEst said...

cikyanchoco->tue ar..aku pon join la..hehehe..same je kite nieyh pon.. x ko..aku la yg berubah ormon nye..hehehe..rajin ler tu dr aku nieyh ann..

BudakCHOCO Official Blogger said...

hehehe yer la tuh.. ngagaga bole la kalo ak da rajin semua mende ak uat doe.. wakakaka :)

SwEetForEst said...

cikyanchoco->same ngan ar..hehehe..

ɥ s ɐ u said...

haha..
dengar citer sape lak nie..
haishhh..
comey??
hahahawahahah..
erkksss

SwEetForEst said...

nasrul->hehehe..comel lorh.. ^_^

Anonymous said...

lelaki yg atas moto tu,cam ncem..heheh

SwEetForEst said...

nemo oh nemo->hehehe..tuh ar..pasan je lebeyh die tuh..hehehe..sambil bisik2 ngan nemo.. =P

notakecikcomeyh->hehehe..nemo bkn cam encem la..mmg encem pon..hehehe..amik ati jup..

anie said...

salam..sedey la..mana gambar akak nih ain? tak mo promote akak skali ker?hikhikhik.. apa2 pun semoga sukses selalu...ingat kat akak call la brinfo or sms akak ekk.

Total Pageviews