TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Makan-makan

nieyh cite ari jumaat nyer..pas balik keje..aku balik cam biase ar kan.. rendam+baju+mandi+basuh baju+sidai baju..pastu dalam kol 9 lebiyh tuh ucukk kol..die kate nas nak banje makan..ajak sume..wahh..aku bab orang nak banje makan nieyh memang suker..hakhakhak..jadi kiteorang siap2..pastu turun jumper dieorang..

kiteorang g makan kat restoran pak mod tomyam & seafood..bleyh tahan la masakan die..aku order nasi paprik daging..ucukk plak nasi paprik ayam..hehehe..suker tengok die makan..sweet je..hehehe..sayunk ucukk..

semua budak2 praktikal kat brinfo ade..kire cam makan2 sempena perpisahan kiteorang nanti kot..huhuhu..cume tan ngan usop je tak de..kos dorunk dok jauh..aku kire bersyukur lah dapat kenal ngan dorunk..tak rugi langsung..macam2 perangai ade..hehehe..bawah nieyh aku sertakan pic yang aku snap time kat kedai makan tuh..sowie ar..gambar kelam+kabur skit kos amik pakai henpon murah aku nieyh..huhuhu..



nieyh sebahagian dari hero2 yang ade kat brinfo tuh..dari kiri nieyh name die omar..yang pakai spek mate tuh nas..yang ujung sekali tuh roy..best la dapat kawan ngan korunk..tak de la sumbunk..yang paling suker usik aku yang pakai baju wane merah nieyh..sengal die nieyh..kalu de sape yang berminat kat die..hentikan je la..hakhakhak..die nieyh da de yang berpunyer ok..my bestfriend yang punyer..jangan berani kaco die..huhuhu..

to omar:jangan nak mereket je..ingat sheda kat sane.. =P
to nas:thanks banje makan..len kali banje lagi..nanti kat kolej jangan sumbunk2 tau..
to roy:jangan tensen2 ok..folio tuh mesti siapnyer..ha projek management tuh jangan lupe plak nak wat keyh..

nieyh lagi sebahagian hero2 yang ade kat brinfo tuh..dari kanan..my lalink a.k.a ucukk..paling comeyh di aty ku ini..yang pakai kap tuh ben..yang baju merah tuh mat a.k.a mattasid..hehehe.. yang ujung skali tuh bukan budak praktikal..die supervisor kiteorang kat brinfo..hehehe..tak mo komen pasal die lah..takot..huhuhu..

to ucukk:nanti da dok jitra jangan mereket banyak sangat..rindu kat kite selalu tau =P
to ben:ben da tak de aset lorh..tak comeyh..hehehe =P
to mat:hehehe..mat nanti kite kat kolej kite date dorunk tau..jangan bagitau ucukk..gegege..
to en abu:hehehe..no kumen lorh..en encem.. ^_^


ha..nieyh plak heroin2 merangkap munge2 yang ade kat brinfo..ade 4 orang je heroin kat sini..yang pink tuh aku ar kan..yang sebelah tuh plak name die asma a.k.a my sister kat uma..garang an??hehehe..tapi die baik lorh.. kak..kite sayang akak..walaupon kite tau..kite yang paling nakal kat uma tuh..huhuhu..akak tetap terime kite..ceyh2..tapi kite sediyh sangat2..tak pat dok seuma lagi nanti..nanti akak da keje jangan lupe kite ehh..hehehehe..

yang nieyh plak lagi due orang heroin kat brinfo..yang kanan tuh yan a.k.a cikyanchoco..roomate aku a.k.a mybestfwen..even kenkadang ade gak kiteorang tak bercakap..kiteorang still bestfwen..hehehe..mesti lah kan kenkadang tuh mood lari2..nak wat camne..sok2 baik balik..hehehe..yang lagi sowank tuh name die erni..mate die cantik wa cakap lu..hehehe..aku suker tengok..die nieyh pendiam gak cam aku..gegege..aku jarang skit cakap ngan die..tapi aku tau die baik sangat2..hehehe..nanti kat kolej kite dok same ehh..kak as tak de..aku plak jage ko keyh..aku ngan yan..hehehe..jangan wisau keyh..hehehe..

erm..tuh je la kawan2 aku yang ade kat brinfo tu..dieorang nieyh la yang menceriakan ari2 aku kat opis..ceyh2 ayat..hehehe..lupe plak lagi sekali aku ucapkan terime kasih sangat2 kat nas sebab die lah kiteorang dapat makan beramai2..hehehe..mesti nanti aku windu kat korunk sume..ish2..cam tak nak je berpisah ngan korunk sumer..tak rugi aku kenal korunk..sayang korunk sangat2..nanti dah masuk kolej jangan sumbunk2 keyh..even separuh dari kite masuk kolej jitra..aku harap dapat jumper korunk lagi..dapat makan same lagi..ishhh..sediyh nyer..terima lah lagu ku untuk korunk.. T_T


Brothers

Doa Perpisahan

Pertemuan Kita Di Suatu Hari
Menitiskan Ukhwah Yang Sejati
Bersyukurku Ke Hadrat Ilahi Di Atas Jalinan Yang Suci

Namun Kini Perpisahan Yang Terjadi
Dugaan Yang Menimpa Diri
Bersabarlah Di Atas Suratan
Ku Tetap Pergi Jua

Kan Ku Utuskan Salam Ingatanku
Dalam Doa Kudusku Sepanjang Waktu
Ya Allah Bantulah Hamba Mu

Mencari Hidayah Daripada Mu
Dalam Mendidikkan Kesabaranku
Ya Allah Tabahkan Hati Hamba Mu
Di Atas Perpisahan Ini

"Teman Betapa Pilunya Hati Menghadapi Perpisahan Ini.
Pahit Manis Perjuangan Telah Kita Rasa Bersama. Semoga
Allah Meredhai Persahabatan Dan Perpisahan Ini. Teruskan
Perjuangan"

Kan Ku Utuskan Salam Ingatanku
Dalam Doa Kudusku Sepanjang Waktu
Ya Allah Bantulah HambaMu

Senyuman Yang Tersirat Di Bibirmu
Menjadi Ingatan Setiap Waktu
Tanda Kemesraan Bersimpul Padu
Kenangku Di Dalam Doamu

Semoga Tuhan Berkatimu

8 comments:

BudakCHOCO Official Blogger said...

to nash ; thx banje aak n yg lain2 mkn .. ko mmg besh.. hek3...

weyh.. ak x kan lupe kan ko la.. sowie la selama nieyh kalo perangai ak kdg2 tuh ko x phm.. biase la perubahan hormon la kater kan.. wakakaka :)

ɥ s ɐ u said...

hish3x..
sedapnye korang makan..
nampaknye saham org tu dah jatuh..
aku still maintain lagi..
ingat jgn mereket no..
wahaha!

p[A]n[A]d[0]L© said...

salam juga buat kamu.. ;)

SwEetForEst said...

cikyanchoco->hakhakhak..yer2 aku pon same keyh..

nasrul->kahkahkah..saham sape?? omar ke tam??hahahaha..

xoxo->hehehe..thanks.. ^_^

Sr_Omr™ said...

aduuhhh..
sengal la ain nihh..
xleh mereket la aku.. :(

SwEetForEst said...

sr_omr->hakhakhak..padan muker.. ingat senang2 nak mereket kat page nieyh.. =P

ɥ s ɐ u said...

wakaka!!
erkk suda bape kali dibilang,
jgn buh fullname lor..
entah saham sape2 la..
hurmmm..

SwEetForEst said...

nasrul->hahahaha..da blog dier tulis full name nak wat camne..kite tiru je la =P

Total Pageviews