TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Miss Sumone..


erm..sejak akhir2 nieyh aku rase cam miss sumone yang sangat2 rapat ngan aku dulu..ish2..aku rindu die..aku rindu nak manje2 ngan die..rindu nak borak2 ngan die..rindu nak gado2 ngan die..rindu sangat2..paling2 aku tak leyh nak luper die banyak support aku..masak tuk aku..ouhh..sadnyer..rindu waktu2 yang aku abis ngan die..suping2..makan2..ishh..rindunyer..nape kau perlu tinggal kan aku..why??ceyh2..ayat..

dulu..same2 mohon sambung belaja..ingatkan tak dapat..alhamdulillah kami dapat tempat yang same..pegi interview pon sesame2..ishh..rindunyer kat die..

even selalu gak gado ngan die tapi tak lame pon..kejap je..pastu da gelak2 balik..tak de pon perasaan dengki2 nieyh..aku tau ade gak kawan yang nampak je baik ngan kite tapi ati die kite tak tau kan..kekadang aku dapat gak rase yang kawan2 aku nieyh ade je perasaan tuh..tapi die nieyh lain..aku suke usik die..hehehe..jahat an aku..rindu ouhh..

aku nieyh tak de kawan pon..sikit je kawan aku..erm..tah la..maybe perangai aku yang suke dok diam2 wat orang tak mo kawan ngan aku kot..bosan ngan aku..huhu..memang da aku camtu..nak wat camne an..susah lorh nak ubah..tapi skunk aku ade gak berubah..slow2 kayuh..huhu..da masuk cite len plak..huhuhu..

even aku da de kawan baru..aku tak leyh lupe kat die..lain sangat2..rindu die..tak pat nak manje2 lagi..sume aku kene wat sendiri..masak pon da sendirian berhad..huhhhh..sadnyer..

sweet memory..kalu nak cite memang panjang..jadi takat nieyh je la aku cite pasal die..yang penting aku sayang die sangat2..

to yan:thanks beb kawan ngan aku..even de mase perubahan hormon berlaku..huhu..yang penting jangan ade perasaan dengki2 nieyh..iklas & jujur kawan ngan aku keyh..kalu ade yang tak puas ati tolong lah bagitau keyh..jangan cakap belakang..aku tau ko tak cam tu kot..jangan serik kawan ngan aku keyh..

rindu..rindu..rindu..rindu..rindu
T_____T

15 comments:

BudakCHOCO Official Blogger said...

thx babe kwn ngan ak gk taw.. ak x penah nk ckp belakang ngan ko.. aper yg s**** tuh ckp dia sengaja nk buat ak ngan ko rengang... tuh la kan.. nk uat cm ner.. i will be honnest ngan ko.. :) t kat kolej kite berkepit jer okeyh.. weeeeeeeeee....

SwEetForEst said...

hehe..yer kot..jeles tgok kite rapat..huhu..sad dowhh.. ^_^

okeyh janji aw..

shitah said...

call lah die sweet.. then borak sampi lebam, so leh lepas rindu...

ɥ s ɐ u said...

sapa la S tu..
adekah aku??
hurmm..

SwEetForEst said...

shitah->ala..x same lorh kalu de kat depan die..huhuhu..

nasrul->S??xsebut pon name die.. memandai je..hehehe..

BudakCHOCO Official Blogger said...

ak janji.. kemana jer ak g, ak bwk ko.. [bukan kat toilet la.. ngagaga] ala.. nash.. bukan ko la.. huhu ader la... bia la ak ngan ain jer taw... :)

ɥ s ɐ u said...

comment kat atas skali tu ade sebut..

SwEetForEst said...

cikyanchoco->hehehe..yer2..bia kiteowank je tau..bukan nash la..nas kn baik..hehehe..thanks beb..

nasrul->hehehe..tue sebut S je..ne ade name nas pon..pasan plak..

said...

rindu kak yanie eh?

hehheheh perasan sungguh akak mu ini....

SwEetForEst said...

sis yanie->hehehe..yer..rindu sis.. lame da x singgah sini..huhhhh.. sedeyh.. =P

ɥ s ɐ u said...

haha!!

Anonymous said...

aku pun rindu kt kawan baik aku.. =(

SwEetForEst said...

nasrul->haha gak..

nemo oh nemo->huhhhh..tue la pasai..

NOIN said...

sabar2
hny orang yg ikhlas je yg akan trime kite seadanya!
tak ramai kawan takpe
asal kawan yang ade tu sumenye
berkualiti! cewah! hihihi
btol la kalo ramai kawan tapi bile susa sume lari wat ape an?? :P

SwEetForEst said...

nurul ain->erm..tol tuh..time susah pandai nak lari..menci kwn yg camtuh..hehehe..

Total Pageviews