TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

KeMBaLi SuDaaaa...

oLaaa..salam sume..aku da kembali ke daerah sabak bernam..huhu..ayat cam ape je..lempang kang..hehehe..projek sane sini lom siap..ampeh tol la..ouh exceli tak nak la cite pasal kolej or belaja nieyh..lom de semangat lagi..hehehe..ouhhh cite pasal bukit fraser lom abis lagi an..hehehe...ok la korunk layan la pic2 aku nieyh..hehehehe...
sesampai je..mesti ar g cari otel dulu an..tapi aku tak dok otel..dok apatment..kos along pon ekot..masuk je apatmen ape yang aku tengok dulu mesti la bilik die..huhu..penting ouhh..pastu aku tengok bilik air die..syokk..bleyh la an..hehehe..tuk satu malam je pon..
pas da dok lepak2 jup..kiteorunk g plak air terjun..huhu..sejuk ouh..sampai ke tulang..hehehe.. tapi best sesangat..tak leyh masuk pic len..huhuhu..pepaham je la kan..
pas mandi mande tu..kiteorg g jenjalan la plak..even ngah mengigil tahap cipan...hehehe..posing tetap posing keyh..
nieyh paling aku tak jangke..hehehe..banyak2 kude kat melaka tu..kat bukit fraser baru aku dapat naik..tetibe plak jadi berani..hehehe..cam penungang profesional tak???hakhakhak..
cantik an pemandangan die..huhhhh..amannn tol..cam nak honeymoon je kat sini nanti...hahaha.. apakah???
last pic sebelom bertolak balik..rase diri cam kat london je..hahahahah..

cantik tak bunge nieyh??pink kolor..huhu..i like..

notadikakiblog:pas nieyh nak uplod pic raye plak..tunggguuuuu... ^_^

8 comments:

Tam said...

mmg nak makan penye la kuda tu.
Xpe2 maintain2...

YanChoco said...

waaaa besh la ko kan.. :)

SwEeTFoResT said...

cukk->hahaha..pehal nak penye kt kude tu..sian kat die.. =P

yanchoco->hehehe..best skit je pon.. ^_^

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

ada kuda kerr kat atas fraser hill??wa...bestnye..awak tau tak..teluk intan ngan sabak bernam adalah dekat...

.rafiq. said...

tempat ni memang cantik. tapi jalan nak pergi situ aduii penat gile. jalan sempit gila babai.

imHepPie said...

arghhh tersangtla jeles..

xaci2..huhu

SwEeTFoResT said...

alvin->hehehe..yer..sweet bru tau..huhuhu..

huhhh..sweet x penah g teluk intan..

rafiq->tu la pasal..da la pusing2.. hehehe..

imheppie->hehehe..sile2 jeles =P

ɥ s ɐ u said...

aik tam.
xkan ngan kuda pun ko nk bg mkn penye kot.
jelouskah anda tamlak?

Total Pageviews