TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

kuih aku...hehehe...

OLLLLLaaaa..salam sume..ade ceria ka ini ari???hehehe..jangan sedeyh2 keyh..lagi bape ari je nieyh nak raye..hehehe..rini aku sambung tugas aku..tapi bukan ngecat lagi..da tak larat aku nak ngecat..cukup2 la tu..huhuhu..
rini aku dok kat dapur je..whatttt????dapur???hehehe..jangan pelik keyh..aku nieyh kan antara calon2 isteri mithali..apakah???hahaha..maap2..sile lempang lelaju skit..kasi sedo..huhuhu..ok2 tak nak nenagrut nieyh..korunk layan je la pic2 yang aku snap nieyh...huhuhu...


Kuih Complek Madu..semanis aku..hehehe...
nieyh bahan2 nye...
gabungkan tenage dorunk..huhuhu..
gaul dan sumbat dalam cawan ketas tue..cawan???
siap..senang bukan????


next..kuih kutart..hehehe..sambungan aku+tart..hahaha...
ok..amik buttercup 2, telur kuning 2..gaul la sampai lebam..

masukkan tepung gandum...gaul lagi...

biokan tepung jup..gentel inti die..hehehe..nenas+gule skit=inti la...
gabungkan tepung dan inti..jadi la kutart...hehehe...
notadikakiblogku->oit cukk nak rase tak kuih buatan tangan ku ini??hehehe..insyallah kite poskan keyh..kalu sempat..hehehe..

13 comments:

imHepPie said...

adunan kueh itu sudey bergabung!!!!!

cam sedap..bak sebalang leh???

Cik Dila said...

puyyoo..tabik2.tak nak buka bisnes ke..?heh

oranglidi said...

pehhhh... nmpak sdap.. nmpak snang je lu buat. hehe.

Mrs. Amie said...

hah! rajinnya... dah ada baby nie lagi malaslah nak buat apa2 pun..huhuhu

hidayah said...

yang tat tu saya suka
best best
tapi nak tekap2x tu ada sedikit malas

resepi kita sama la.
simple je kan.
butter, tepung, telur, esen...

ni kena datang uma ain ni...
hihi =))

nURmALa mAZLan said...

jem tart tu beli ke buat sendiri..
kalau buat sendiri..adeh!!! gilos kan

Sr_Omr™ said...

wehhh.. almon landon xdak ka??

SwEeTFoResT said...

imheppie->hehehe..yeahhh.. bergabung....

hehehe..sebalang je pon ade kat sni..hehehe..taun depan eh???

cik dila->bisnes???hehehe..x larat den..sakit pinggang nieyh ha...

^__^

oranglidi->hehehe...welll..mmg senang la nak wat kuih...cme malas ngan rajin je pon..lu pon bleyh wat seniri pe.. ^__^

mrs amie->hehehe..biase la tu..cam angah sweet la..suh sweet wat je..

hidayah->huhhh..puas kite tekan bende alah tu tau..sakit jari nieyh..hehehe..same??mest sedap an..

hehehe..meyh la datang..pintu sentiase bukak ^__^

sis nurmala->wat seniri sis.. hehehe..gilos skit2 je.. ^__^

omar->hehehe..almon london x wat la taun nieyh..tp reti je wat..nak ke??? =P

ɥ s ɐ u said...

ha jgn lupa bwk 2-3balang berisi balik sabak.
:D

oranglidi said...

ni rase nak wat gak nih!

Tam said...

Kueh xsampai sblom raye siap la..

SwEeTFoResT said...

nash->hahaha..insyallah kalu cukup keyh..

oranglidi->haaa..wat jgn x wat.. hehehe...

cukk->hehehe..lom pos lg pon..ne sempat..23 ari raye bru smpai kot..

si pemilik said...

tart tu nmpak sedap jek..
thn2 sabo2, pose ni...

Total Pageviews