TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

SeLamat tiNgGal 2009 !!!

salam..olaaaa..nieyh entri last aku tuk tahun 2009 nieyh..taun yang banyak memberi aku pengalaman baru..dari pasal cinta smpai la pasal kucing..hehehe..tapi sayang la..aku tak pat nak upload pic2 aku tu..pasal line broadband aku de masala..sengal tol..asik lembab je..rase nak campak je..

korunk doakan aku cpat dapat kerje keyh..aku nak pasang strimix je la snang..huhuhu..opssss lupe plak..aku nak ucap "SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2010" haaa..korunk da pasang azam lom??aku...erm..nak kawen kot..hahahaha..tak de la..aku nak sambung blaja kalu pointer aku tinggi..tapi pe yang penting skunk nieyh aku nak cari kerje dulu..nak tanggung topup aku nieyh..hehehe..keyh ar chau..

2 comments:

Leyha said...

Happy New Year 2010 too... moga success dalam segala yang diinginkan..

SwEetForEst said...

leha->hehe..tengs..u tooo keyh ^__^

Total Pageviews