TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Berfoya-foya bersama Si sengal !!!

miahahaha..tajuk harap di abaikan..adakah aku seorang kakak yang amat kejam???hehehe..tak kot..aku kan akak yang paling di ingini oleh semua adik2 seangkatan ngan adik aku tu..hehehe..amat perasan di situ..

semalam aku dengan secara tak sengaja menjalan-jalan kan diri di bandar melaka.. huhu..lame dah tak berfoye-foye sebegini rupe..miahahahaha..

ok..korunk layan je la pic2 yang aku snap ni..
 bus panorama melaka..aku tak naik pon..

sesampai je di destinasi..perot mesti di utamakan..hehehe..makannnnnn..

ini lah si sengal yang di maksudkan..miahahaha..adikku yang agak2 comel dan perasan comel..padahal kakak die lagi comel..muahahahahahaha..terperasan lagi..

haaaa..kan aku da kate..kakak die lagi comel..ngeeeee..

 
seeee..amat gelojoh di situ..

 
setelah kekeyangan akibat membaham sebiji double cheese beger..kami meneruskan urusan yang agak lame tertangguh..ayat macam dalam cerite sang kancil ngan harimau ler plak..hehehehe..
kiteorang g menjahanam kan beberape buah lagu..hahahaha..nasib bek tak jadi penyanyi..kalu tak..memang hancus industri hiburan..

penyanyi yang tak diiktiraf..miahahahaha..nasib bek tak hujan..

dah puas jahanam kan lagu..perot plak bebunyi..mintak di isi..huhhh..tak bleyh tengok orang senang..pe lagi kiteorang cari lah mende nie..yeahhhhh..BIG APPLE kesayangankuuuuu..mama datanggggg..hahahahaha..

dapat beli 6 je..huhhh..sadnye...tapi tak pe la..janji dapat pe yang aku nak..miahahahaha..lame da ngidam mende ni..huhu..

da penat jalan..pe lagi..balik la....hehehehe..tapi snap dulu..

tadaaaa...haaa..akak ke adik????

4 comments:

Fahim 'n Alin said...

kepantangan pakcik, tgk org karox

oranglidi said...

er, kalau kakaknya dah berpunya, adiknya bagaimana pula?

SwEetForEst said...

fahim->hehehe..

memang sweet saje nak bagi pakcik jelossss..

=P

SwEetForEst said...

oranglidi->hehehe..

kene tanyer tuan badan la..

nape nak try ke???

miahahahaha..

Total Pageviews