TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Cinta duitan lelaki Afrika

 sumbangan mr google..

KUALA LUMPUR: Seorang janda yang terpikat dengan sikap romantik seorang lelaki Afrika menyebabkan dia kini terseksa apabila wang simpanannya lesap dilarikan teman lelakinya itu.


Wanita terbabit yang berusia 44 tahun yang juga seorang pegawai bank seolah-olah tidak percaya teman lelakinya itu sanggup meninggalkannya sedangkan mereka bahagia dengan perhubungan yang dijalinkan hampir setahun lalu.


Hanya dikenali sebagai Azie, mangsa berkata dia berkenalan dengan teman lelakinya itu di sebuah pusat beli-belah di ibu negara pada pertengahan tahun lalu.


“Sejak bercerai, hati saya seolah-olah tertutup bercinta lagi, namun apabila menemui Youssof yang berusia 10 tahun lebih muda daripada saya, hidup saya lebih bermakna.


“Youssof mendakwa datang ke negara ini sebagai pelajar, namun dia sentiasa meluangkan masa bersama saya menyebabkan diri rasa dihargai,” katanya ketika di temui baru-baru ini.


Menurutnya, setelah beberapa bulan menjalinkan hubungan, dia mula mempercayai lelaki Afrika terbabit walaupun dinasihatkan rakannya untuk berhati-hati.


“Sebelum ini saya sering mendengar helah lelaki Afrika yang sering memperdayakan wanita tempatan, namun penangan cinta sejati Yousoff menjadikan saya buta hati untuk meninggalkannya.


“Apabila bercinta, semuanya indah hingga saya sanggup berkorban apa saja untuk dia termasuk melayan nafsunya serta memberikan wang ringgit,” katanya yang mula meminjamkan RM3,000 setelah sebulan berkenalan.


Namun, selepas itu, teman lelakinya itu sering meminta meminjamkan wang termasuk bagi membuat pembayaran sewa sebuah unit kondominium mewah di ibu negara sebagai lokasi mereka bermadu asmara.


sambung baca kat harian metro..haiii..apelah nak jadi..ngan lelaki negro pon bleyh jatuh cinta???hmmm..betul lah..cinta itu buta..hmm..tah lah..susah mau cakap..diam lagi senang..apakah???hehehe..

14 comments:

Fahim 'n Alin said...

aku xpaham tol la yg dok minat negro 2 watpe..haishhh

|| NaFiRaa || said...

hahahahaha... sis setuju sgt ayat kamu yang last tuh.. sis nengok pon G*eli~ muahahahahaha...opsstttt!!!

sekamar rindu said...

salam...


sedih cerita ini..hilang duit, hilang maruah, hilang cinta...

selain mat affika, lelaki Lombok pun ramai yg terpikat..

SwEetForEst said...

fahim->haaaa..tu la pasal..sweet pon dok pikir cmtu gak..haiiisshhh.. lelaki melayu da abis kot...
T____T

SwEetForEst said...

nafira->hehehe..naseb bek sis sokong sweet.. ^____^

SwEetForEst said...

sekamar rindu->hmmm..tu la pasal.. sume ilang sebab CINTA !! kalu die nak tanggungjawab xpe gak..ni ilang tah ke mana..

POSH76 said...

laku betul2 mamat gelap gelita ni....cam takde laki mesia lagi ker...ngong tulllah...huhu

samaada pandai mengayat ataupun kene mandrem africa hehe

sekamar rindu said...

salam....

terima kasih...saya datang berkunjungan balas..

Mesintaip: said...

1. Hmm...bukan soal warna kulit atau bangsa, tetapi bagaimana sikap kita dalam melayan perasaan cinta. Cinta yang tidak dipimpin oleh iman, mudah dikelabui oleh nafsu hingga hati dan akal tidak mampu membezakan mana yang baik mana yang buruk.

2. Kita amat simpati dengan apa yang telah menimpa saudari Azie itu. Biarlah ia sebagai pengajaran buat kita semua.

SwEetForEst said...

posh76->hehe tu la pasal..cam ayam kat pasar laku nye..hehehe..

hmm..takut nye kne manderem..

SwEetForEst said...

sekamar rindu->w'salam..hehehe.. same2.. ^___^

SwEetForEst said...

mesintaip-> 1.hmm..betul tu...

2.yer..insyallah..

sophie said...

pelik2 diaorang nie.. bnyak laki tempatan nak org afrika gak

SwEetForEst said...

sophie->tu lapasal..sweet pon pelik..haishhhh...

Total Pageviews