TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

~NoorAfzan Birthday Giveaway ~

arini aku tak de wat keje pape..so dengan dukacita sukacita nya aku mengumumkan yang aku join ini giveaway..hehehe..sempena birthday tuan blog..eppy bezday sis..okeyh jom layan..kalu korunk nak join pon bleyh gak..dialu2 kan..klik SINI

Syarat2 nya amatlah mudah iaitu,
  1. Jadi followers blog Simple Me ini.
  2. Buat entry ringkas pasal giveaway ini dan masukkan juga banner contest dalam entry tersebut. Jangan lupa link back ke entry post ini yea.
  3. Lepas itu, sematkan banner tu di sidebar blog sepanjang giveaway ini berlangsung yang di link back ke post entry ni juga.
  4. Tinggalkan url entry post anda untuk giveaway ini di comment box entry ini juga ye supaya mudah saya pergi check.=)
Giveaway ni akan tamat pada 25hb April 2010 11.59 malam..
Pemilihan pula dibuat berdasarkan kepada random.org
Seorang sahaja pemenangnya yea..=)
Hadiahnya ialah Novel Jaja love Din. kalu nak tengok review klik kat SINI

notadikakiblog->hehehe..support rakan2 blogger..jom join..

3 comments:

noorafzan.blogspot.com said...

thanks join yea..=)

good luck!

SwEetForEst said...

sis noorafzan->hehehe..tq sis..
^__^

Sesopie said...

semoga menang!

Total Pageviews