TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Pensel 8 hari dalam alat sulit???

pensel nieyh ke???ishhh..bukan la..nieyh gambar hiasan hasil nurkilan mr google..

GOMBAK: Seorang remaja lelaki bukan sekadar merogol rakan sebayanya, malah turut menyumbat sebatang pensel ke dalam kemaluan mangsa dipercayai bagi tujuan suka-suka.
Tindakan terbabit hanya terbongkar selepas doktor menemui pensel sepanjang empat sentimeter itu yang masih ‘tertanam’ dalam kemaluan mangsa.


Difahamkan, mangsa berusia 14 tahun berkenaan tidak menyedari kewujudan pensel itu yang dicucuk suspek ke dalam kemaluannya sejurus selepas memperkosanya dalam kelas pada 13 April lalu.


Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Superintendan Rosli Hassan, berkata mangsa yang juga anak terbuang dan tinggal di rumah kebajikan sebelum ini dilaporkan menjadi mangsa rogol yang berlaku dalam kelasnya di sebuah sekolah di Rawang di sini.


Menurutnya, dalam kejadian terbabit mangsa dirogol ketika waktu rehat ketika kebanyakan pelajar kelas berkenaan keluar untuk makan di kantin.


“Namun berdasarkan siasatan, suspek turut ditemani beberapa rakan lelaki lain yang bertindak sebagai ‘penjaga’ yang berkawal di pintu kelas. “Rakannya itu dipercayai menutup pandangan dari luar supaya perbuatan rogol terbabit selama lima minit tidak dilihat sesiapa.


“Rakan suspek dipercayai sengaja bersubahat dan polis akan memberkas beberapa lagi pelajar lain dalam tempoh terdekat,” katanya ketika ditemui di pejabatnya, semalam.


Menurutnya, mangsa yang diperkosa suspek dihantar ke Hospital Selayang untuk menjalani pemeriksaan lanjut.


“Agak mengejutkan apabila mangsa tidak menyedari kewujudan pensel yang dimasukkan suspek ke dalam kemaluannya sejak lapan hari lalu. Doktor yang melakukan pemeriksaan mengeluarkan pensel itu.

 sambung baca kat sini myetro

notadikakiblog->ishh2..ape nak jadi dengan bebudak sekang nieyh..hmmm..

15 comments:

nabilah_2908 said...

hrumm..scry kan..?

Shiela Latif said...

apalah nak jadi dengan dunia sekarang nie...macam2...kalau perempuan nyer baik...dia akan jadi mangsa pulak...susah nak banteras kes2 rogol macam nie kalau sumber lucah ada kat merata2 tempat...senang nak dapat.

POSH76 said...

dari letak pensil baik letak timun ke pisang ker...budak2 la ni kecik2 dah pandai nak buat experiment...ini mesti kecik2 tak sunat...alamak terover la komen ni sori hehe

nuriz said...

apa nak jadi tak tau le..makin pelik2 skrg..menakutkan

nadiah_abdllah said...

Sumpah takut.
14 tahun?
Imbau kenangan sekejap.
Rasanya masa umur tu, naif sangat.
Isk.. budak2 zaman sekarang..

Captain said...

salam,

ni akibat byk tgk porno kat internet..

Mesintaip: said...

Apabila membaca berita ini dalam surat khabar hari tu, saya hanya kelu seketika. SEDIH mengenang nasib pelajar zaman ini..."Ya Allah, berikanlah aku kekuatan untuk membimbing anak-anak ummah Islam ini,"

SwEetForEst said...

nabilah_2908->hmmm..amat menakutkan..susah nak cakap..

SwEetForEst said...

shiela latif->hmmm..tu la kak..dorang nieyh kan da pandai guna internet..main search je la..geram betul tengok perangai dorang ni..

SwEetForEst said...

posh76->ehehe..timun???bek makan ngan nasi..lagi best.. ^___^

SwEetForEst said...

nuriz->hmmm tu la..apa nak jadi tah la..

SwEetForEst said...

nadiah->haaa..betul tu..time tu tak tau pape pon..tapi dorang nieyh da advance gile..

SwEetForEst said...

captain->haaa..tu la pasal..senang nak dapat..

SwEetForEst said...

mesintaip->yer..betul tu..sedih sangat..

sophie said...

dak2 zaman sekarang terlebih advance laa

Total Pageviews