TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Selamat hari jadi NOR AIN...

hmm..selamat hari jadi buat diriku..huhu..hari jadi paling pahit yang penah aku lalui..tiada makna bagiku..erm.. YA ALLAH..inikah ujian buat ku??jika ya..KAU kuatkan lah semangat ku..KAU tabahkan lah hatiku untuk lalui semua ini..


SELAMAT HARI JADI AIN..smile always..
^___^

masih menanti ucapan dari die.. T____T

3 comments:

pina said...

hepi belated birthday aien...sory lmbat wish...mmm btol ke ni semua aien?? saba yee..aku doakan yg terbaik bt ko.... jgn sedih2 tau...

SwEetForEst said...

thanks erni..betul..hmm..

baekchillock.blogspot said...

happy balated bufday...
semoga panjang umo n dimurahkan rezeki...

Total Pageviews