TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Pralimpik nye cerite....

olaaa...salam..hehehe..arini aku eppy skit..ishh nak kate skit x gak..banyak kot..hehehe..nak tau sebab ape aku eppy???hehehe..sebab aku dapat menjerit..hehehe..puas ati aku..exceli aku g sukan PRALIMPIk (ishhh xtau nak eja camne..entam je la..janji ade bunyi..kn??)hehehe..first time aku pi..selalu aku malas nak g tgok sukan2 ni..aku bukan minat sangat..tapi sebab kes2 tertentu aku pi la..hehehe..syiokk gak..

time aku smpai tu..pertandingan da lame mule..so aku x pat tgok bola keranjang 3 lwn 3..just tgok yg 5 lwn 5..syiokk ouhhh..aku tgok melaka lawan pahang..tp da separuh jln..melaka kalah..hurmm x pe la..janji masuk..hehehe..then second tu ade perlawanan antare selangor ngan negeri sembilan..time ni la aku da jadi gile2 skit ngan kakak aku ni..hehehe..dok sokong pasukan mane yg ensem..hehehehe..pompuan..biase la tu..ngeh..ngeh..aku sokong selangor..tapi kalahhhh..xpe la..janji aku paus..hehehe..puas cuci mate..ngan puas ilang kn sore..hehehe..

hurm..nape la ayat aku skang ni tunggang langgang time update???camne nk jadi cikgu tah la..hehehehe..haaa.aku ade snap skit pic dorunk..so layan je la keyh...chauuuu...
 biru ni team negeri sembilan..ade sorunk tu..ensem.. ^__^
 merah ni..selangor..xpat snap dekat la..laju sangat dorunk bawak kosi tu..
 tgok..tgok..negeri sembilan nye penyokong..
 hebta dorunk ni..aku pon xreti men..hehehe..
 die nak shoot..
 haaa..yang pegang bola tu ensem..hehehe..nampak x???
 haaaaa..ni la..yg baju no 11 tu..tp xnampak muke la plak...hehehehe..
abis da...sikit je aku snap..huhu..jadi la kan dari xde..hehehehe..tapi memang ganaz la dierunk ni main..bape kali tergolek..aku yang takut..hehehehe...da ar..sok aku update len kalu ade cite best..hehehehe...

notadikakiblog->nak update blog tabika plak..huhuhu..

2 comments:

Fahim 'n Alin said...

haha.. ade misi g tgk sukan upenye

PinQib said...

heh. em.. diorang tu sengaja ker pakai wheelchair tuwe??


Kek seterobery pun SODAP!
Cikgu sekarang GARANG!

Total Pageviews