TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

WAH !!! DAPAT PAKWE BARU..MIAHAHAHA...

waaaaa..yeyeyeyeye..aku da de pakwe baru (dalam nada menjerit yer kawan-kawan)ahahaha..heppy semacam je an..dapat pakwe pon nak kecoh..orang len lame da ade pakwe..xkecoh pon..hohoho..biar ar kan..bukan selalu pon aku kecoh-kecoh camni..hehehe...

okeyh..nak kenal ngan pakwe baru aku x???hurm..meyh2 aku cite kan..aku baru je kenal ngan die..mule2 aku xberkenan kat die..aku xtau nape aku xsuke die..tapi ayah da suke kan..so aku ekot kan je laaaa..huhuhu..aku xpenah jumpe die..cume tengok dalam gambar je..ayah yang tunjukkan..so aku diam je la kan..anak ayah la katekan..ahahaha..

then..arini..dalam kol 5 lebih..ayah bawak jumpe die..hurmmmm..bleyh tahan..hehehe..comeyh gak..sesuai la kot ngan aku..banyak gak kekurangan die..tapi xpe..aku xkesah..janji die selalu disamping aku..dalam hujan ataupon panas..

hurm..aku harap kasih sayang antara aku ngan die akan berkekalan hingga aku jumpe yang baru..ahahahaha..ishhh..xlaaaa..gurau2 jeyh..aku harap aku bleyh bagi kasih sayang sepenuhnye kat die..hehehehe..


nak tengok pakwe baru aku????scroll bawah...




































































 haaaaaa...nieyh la die...opssss..bukan yang baju ungu tu yerrrr...yang tu angah sayer..yang iTam ni..name die viTam yer.. (viva+itam)jangan salah paham.. hehehee..alhamdulillahhhh..akhirnya aku dapat memiliki sebuah kereta..xsangka..hehehe..even kecik..tapi sesuai la ngan tuan die yang kecik comeyh ni..ahahaha..
 seee..no plate sayer..kuar 13 aribulan 1..kalu 22 tu tukar 24 kan best..hurmmm...redha je la..
 kua2 je..terus bawak g bengkel..pasang ketas itam kat cemin..ape tah name die..lupe plak..hehehe..
ni la orang yang bertanggungjawap memperkenalkan pakwe sayer..hehehehe..terima kasih sangat2 ayahhhh..sayang ayanh sangat2..even xdapat MYVI PINK tu..xpe la..ni pon dah cukup bersyukur...
sooo..tamat la cite tuk arini..kisah pakwe baru kuuuu..
^____^

8 comments:

iwan_dextrous said...

MCA ka.hihihihi..cntik jgk no tu..1322..hihihi

Attoae said...

warghh jeles2x.
nk kete gak, 6t senang nk g praktikum. takpe, nak saving dl for this year. insyAllah next year my turn lak.

btw, brp ek hrga viva pasaran skarg?

qistinasafiyah said...

HEHEHHE... best kot dpat kete.. hohoho.. hati2 bwk kete 2 taw

pina said...

waahhhh...da ade kete sendiriii..bestnyeeee...bile la aku nk pkai kete sendri nih...adeesss

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

tinted. tq. haha tahniah.! tahniah.!

BudakCHOCO Official Blogger said...

weyhhh bole bwk ak jalan2 1 melaka kan... hu3... jeles nyerrrrrrrrrr.... :(

intan abidin said...

wah bestnya dapat pakwe macam nikan ..hehehe:)

intan abidin said...

bestnya dapat pakwe macam nikan ...hehehe :)

Total Pageviews