TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Pelancong yang Melencong !!!


salam..arini perst day sekolah setelah 4 ari bercuti sakan..hohoho..tipu la sakan..ati sangat berat untuk ke sekolah..tapi atas dasar tanggungjawap..ecececeyhhh..aku kuat kan jugak tuk bangun pagi..hehehehe..tu la penangan cuti lame..adeyhhh laa..cikgu pon da malas..camne la anak2 murid kan..ngeh.ngeh..stop...skang bukan nak cite pasal sekolah okeyh..aku nak cite pasal cuti taun baru cine..cine yang sambut raya..aku yang sebok bercuti..ngeh2..sambil nyelam2..kne order air sirap secawan annn..apa kah???

okeyh..back to stori..cuti2 mesti la sume nak g melancong kan..dalam negara mau pon lua negara..tapi aku ni yang jenis hasil dalam negeri so melancong pon dalam negeri sendiri..baca betol2 yer..negeri..bukan negara..ahahaha..cite nye berbunyi begini...
ini diaaaa..my krezi kosen..klik pic tuk ke belog beliau..

khamis..sepupu aku yang agak gile + gedix lebih..balik..so..kalu dia balik akan terkeluar la plan2 yang amat menghairahkan..ahakssss..jangan salah sangka yaaaa..kami budak baik..ahahahaha..kebetulan plak..aku kan ade boipren baru..sooo mesti la kasi tayang lebih kat dia..ahahahaha..kasi kenal2..kang kata aku tak tunjuk plak annn..hehehe..sooo ape lagi annn..g BANDAR MELAKA laaaa..
tengok..betape kilat nye viTam aku nieyh..haruslah okeyhhh..mau dating-dating..mesti la kne smart2..
with my boipren yang tersayunkkkk..

exceli aku ni jadi driber jeee..tolong bawak dorunk pi tgok wayang..cite KHURAFAT..aku kan da tengok..xkan nak tgok lagi..malas aku nak jerit2..ahahaha..soooo..sementara tunggu dorunk tgok cite tu..aku ngan adik aku g melancong + melencong cuci2 mata..hohoho..sangat terang mata aku selepas dicuci..ngeh ngeh ngeh..

aku ni bleyh di kategori kan pelancong gak annn????ishhh bleyh kot..xkire aku nak gak jadi pelancong..huhhhh..antara tempat yang aku melencong..adala...
tadaaaa..Kota A'Famosa..betape ramainye orang yang melencong..

seee..cam pelancong dari negeri lain jeeee..nyebok nak snap-snap kat depan ni..ngeh ngeh ngeh..tapi aku memang dari negeri len peee..aku orang johoriannnn..dok numpang je kat sni..
teman setia ku..ahakksss..si sengal..
nak jugaaakkk..ahaakkksss..haruslahhhh..ini model terpenting dalam ini potosut..kehkehkeh..
adeyhhh..meriam..oo..meriam...
next destination..DATARAN PAHLAWAN..

ohohoho..malas nak komen..
lepak kat sini..mengeringkan peluh..dan pe lagi..snap laaa..
 say ciissssssss...
 tanda-tanda amaran..sile jangan buat...
 tapi degilll..buat jugak..mau kena saman????
last destinationnnn..sooo tired..but sooo puassss..opsss lupakkk..selain melancong..kami jugak melakukan aktiviti merosakkan anak tekak..tapi model tiada..sebab sebok melalak..tiada pic untuk itu..harap maap..hehehehe..

2 comments:

Amanina said...

dah lame tak gi melaka T__T

mizzapple said...

wah! bestnye g jln2 kt melaka. :)

Total Pageviews