TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

DalaM GenGgaman Ku yeahhhhh !!!

hohoho..salam..lupe nak bagitau..alhamdulillah..pe yang aku nak sume dapat..sume list barang yang aku nak hampir kompelit..hehehehe..minggu lepas..aku dapat benda ni..memang dalam wish list aku la..hehehe..idaman ku selalu..ngeh ngeh..korunk nak tau pe barang tu???wokeyh malas nak taip jom tengok..

gambar ni di ciplak dari incik google..sebab camne aku nak amik si pingky aku ni..xde kemere len..hehehe..
jeng jeng jeng..hehehe..x gempak pon an..tapi bagi aku cukop gempak..sebab ape???sebab wane pink..hehehehehe..tercapai gak la nak ade enpon wane pink..xkesah ar jenama ape an..ni je yg mampu aku beli..hekhekhek..adeyhhh ok la tu an..dari tak mampu langsung..haaaa yang ni aku buh name PINGKY..sebab ape???sebab sukati aku la nak buh name ape an..aku nyer..ahahahaha..jahat tol aku sekang ni..sabo je la an..sebab die wane pink la aku buh name camtu..hohoho..ok da..malas nak ngarut lagik..kalu rajin malam kang aku update lagik keyh..chauuuu..

oppp..opppp..next barang yang aku nak sangat..adeyhhh yg ni susah skit nak dapat ler..hurmmmm...
huhh..yg ni susah skit aku nak dapat..hohoho..adeyhhh geram tolllll..keyh da..chau lagik bagus..

1 comments:

BudakCHOCO Official Blogger said...

nikon yg bawu.. heeee ak pom idam tuh taw... nokia c3 ? like3... :)

Total Pageviews