TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Beberapa ari sebelum raya..

salammm..ola all..korunk dah balik kampung ker???patut ler lengang je..hehehe..exceli aku xtau nak stori ape..cume nak kongsi persiapan raya aku je kat sini..hehehe..jom layan..

sekut raya yang kedua..orang dah abis buat..aku baru nak buat..hehehe..baru syiok..tart kurma..nieyh buat sikit je..sebab mak aku je yang nak..hehehe..
 memandangkan taun ni taun pertame aku bagi duit raya..so mane mampu je la kan..janji aku ikhlas..hehehe..singgit pon singgit la..kumpol banyak2..banyak la jadinye kan..kan..
soo buat mase sekang ni..aku bagi duit raya tuk umur baya anak2 aku je..4 hingga 6 taun je la..kalau yang dah lebih tu..mintak mahap je la kannn..ngeh2..

tu je la kot..baju raya da siap..cume tudung je lom beli lagik..xtau nak pakai pattern ape taun ni..nak lilit2 ke..nak bungkus2 ke..nak purdah2 ke..aku belom tau lagik..so kena tunggu ler malam raye..hehehehe..malam raya baru aku buat post spesial edisi raya..ahahahaha..kalau sempat..cam ade orang nak baca plak an..ahahaha..xpe la..asal aku bahagia...chau..

4 comments:

Meow Aizawa said...

nak duet raye..meow budak kecik lagi..hehe

Meow Aizawa said...

nak duet raye...meow budak kecik lgi..hehe

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

3gp MELAYU said...

kuih raya ada lh x? kami nak p raya kat rumah....

Total Pageviews