TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Ceritera Tertangguh : ALL IN ONE !!

24 SEPTEMBER 2011

hari ni amat bermakna buat aku..kenapa?hehehe..sebab HARI JADI aku ler..ngok tol..tapi taun ni paling syiokkkkkk..xpenah2 aku sambut bezday kat umah..dari aku kecik sampai la umur aku ** skang ni..ni first time aku sambut bezday kat umah..hehehe..excited die len macam..ahakssss..ayah siap pasang khemah weyhhhh..tu yang aku x tahannnn...hehehe..ok tipu..ayah pasang khemah sebab nak wat kenduri..tapi aku ni kire menumpang je la..ahahaha..ok..majlis hari tu di beri nama MAJLIS 3 IN 1..hehe..comel..korunk tau kenapa 3 in 1??alaaaa..sebab ade 3 majlis laaa..wat 1 tarikh..hehehehe..first MAJLIS DOA SELAMAT MAK AYAH AKU G HAJI..second MAJLIS UMAH TERBUKA..third MAJLIS ARI JADI AKU LA..ahahahahaha...ngok..ishh panjang beno aku bebel..gambar xde pon..hehehehe..sory2..lupak..

mak sayer sedang berbual ngan para tetamu..adiah mana???ahahahaha..
orang kuat MAJLIS..kaunter roti john..
 ehem..ehem..sape ni???kekasih gelap???ahahahaha..no la..
 ramai nyer...
 saya sayang abang-abang sayer..
 makan dan makan
budak gile kamera.. ^___^
 ececececehhh..setakat posing je boleh la..
haaa..mai rase roti john buatan ku..
 posing lagik with my mum
 mak angkat sayer..
 kak angkat sayer..
 hoooo..dating je keje nyer..makan pon nak teman.. =P
 comel nyeeeee..ngeeeee...
 ohooooooooo..no kumen..
with my sister..sayang kamu..
 waaaaa..my kekkkk..
 terharu ler...

umur 24 taun baru merase tiup kek..hekhekhek..siannn...
thanks semua..sangat happy..in my memory..peace..

0 comments:

Total Pageviews