TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Minggu Final Exam !!!


salam..adeyhhhh..bizi..bizi..arini satu hari aku dok ngadap kertas exam budak2 nieyh..last minit nyer keje..ape punyer cikgu la ni..hehehe...adeyh bukan salah saya laaaaa..sebelum ni xsempat nak buat..bizi kot.hari-hari balik lewat..

so..sumer kertas da siap di print out..dah siap di kepil..hanya tunggu anak2 aku jawap je..moga boleh la sume jawap..sebab aku buat senang2 je..ade 6 paper..
-bm
-bi
-mt
-ke
-sn
-pai
kalau la anak murid aku rajin baca buku camni..mesti dorunk lagik terror dari aku..hehehe..

xde la banyak an..cume jenuh gak la aku nak asing kan umur 4 , 5 and 6 ni..hehehe..tapi ok gak..pengalaman baru tu..so..malas nak bebel lagi..tunggu je la aku update esok..chauuuu..

0 comments:

Total Pageviews