TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Aku SayanG Kamu !!!


salam..hohoho..sabtu yang cerah..xtau nak buat ape..so ngadap blog je la kan..kerja berlambak..tapi malas plak nak buat..hehehehe..sok2 la..

yoooo...ape kebende tajuk aku tu....ishhh geli siot...ahahaha....adeyhhh tipu okeyh...aku memang sayang dia..tanpa dia saper lah aku..ahahahaha..ayat xbleyh bla...

exceli aku bawu je kenal dia..syok ooo..dulu aku rase tak yakin kat diri..tapi bile kenal die..berseri2 je rase..hehehehe...

ok..aku nak kenal kan dia kat korunk...so kalau korunk rase cam nak kenal ngan dia pon aku xkesah..kite boleh kongsi2..sharing is caring right???hehehehe...

haaaa..ni lah dia..aku sayang giler kat dia..sejak aku pakai dia ni..kurang sikit masalah aku..tinggal skit2 je parut2 aku ni..alhamdulillah..akhirnyer aku ketemu dengan pilihan yang betul..hope kami kekal hingga akhir nafasku...ceyyyyhhhwaaaahhh...

gempak x???ahahahaha...kalau nak kenalkan pakwe..lambat lagik la kot...aku nak simpan dulu..kang xjadik buat malu..then frust nonggeng..sebab tu aku malas nak bising2 da...dulu lain la..asik cite kat blog je...skang aku da mature ler..ahahahaha...xbleyh bla...dah ar..bebel je..bosan aku...chau..

notadikakiblog->korunk yang ade masalah jerawat tu..yg blom tau nak pakai produk ape..and da terai banyak produk..korunk try la pakai garnier ni...memang BERKESAN !!! usaha tanda kejayaan..chaiyok2..fighting !!!

1 comments:

bsyok said...

http://bsyokonline.blogspot.com/ terdapat Cannel online ASTRO ARENA ,ASTRO CERIA, ASTRO OASIS ,ASTRO PRIMA ,ASTRO RIA ,AXN ,DOCUMENTARY TV ,E-KOREA ,FOX MOVIE, HBO ,MALAYSIA YOUTH Tv .NTV 7, RTM TV 1 ,RTM TV2 ,TV 3 ,TV 8, TV 9.

Total Pageviews