TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

pRojek Baik puNyer !!!

salam....olalalalalala..hehehehe..happy semacam je ni..ade pape ke?????ahahaha..mau xhepy sok mau dating lorh...hehe..kasi can la sikit...lama kot aku xjumper die..ade ler rindu sikit2..ahahahaha..statement xleyh pakai..sikit konon...xde kot..ahahahaha...haiipppp...cili mulot tu karang...ahaks...

so..sebelum jumper..mesti la bikin surprise..hehehehe...yelaaa..ritu ari kelahiran dia xdapat nak jumper..sooo sebagai seorang kekasih yang baik.ceyh ceyh...aku da sedia kan something spesial..tapi bukan tuk dia..ahahahaha...jahat betul mulot ni..ahahahaha...mesti la tuk dia..tuk saper lagik kan...adeyh mencarut ape lah aku ni...sooo...malas nak bebel jom macam biase..layan je la gambau...

 macam biase sediakan bahan..amik dalam peti sejuk je..hehehehe..
 dah kembang.....maaf yer bukan hitam..cuma gune kamera murah...soo nampak gelap..hehehehe...
 haaaa..dah meriah...ahahaha..aku malas nak pegi beli cream..so pakai coklat masak je..then tabur kan manik warna warni..simple tapi comel...
 nahhhh...yummy...even xsecantik korunk punyer..janji aku puas ati..hehehehe...len kali aku buat pakai cream plak...sedap ke xsedap ke tu belakang cite..hehehehe..
sooo pe lagik bungkus laaaa...da siap..senang kan????ni la contoh kekasih yang baik..ahahaha..sila muntah...baik mende nye..pemalas ade lah..ahahahaha..

notadikakblog->kalu korunk nak aku buat kek tuk korunk..meyh jadik pakwe aku no 2 dan seterusnya....ahahahahahaha...tettttt...kidding...

1 comments:

PinQib said...

=)
gune choc ganache !~~~~~~ kew?? saedap nyea awakkkk

Total Pageviews