TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Running Man..DAEBAK !!!

salam..ok arini nak stori sikit pasal variety show kat korea yang tengah top..korunk penah tengok x???syiok aw layan...gelak sampai sakit pewot..aku pon xtau macam mana aku boleh terlibat ngan variety show ni..selalu aku layan cite korea je..hehehehe..tapi memang puas ati la tgok..sambil tu boleh la blajo bahasa korea..


sekarang ni da smpai episod 86..jenuh gak la aku kumpol dari episod 1..smpai sekang..dlu siap minta-minta kat org..tapi skang aku da boleh donlod sendiri..hehehehe..(ceyhhh mentang2 da ade strimex) hehehehe..okey la malas nak bebel banyak2..kalau korunk nak download g kat laman web ni keyh...

http://www.kshownow.net/2012/03/running-man-episode-86-english-subs.html

Watch / Download Running Man Episode 86 English Subs

Guests: Ha Jiwon and Gaeko (Supreme Team)
Venues: Mok-dong, Yangcheon-gu, Seoul and SBS Broadcasting Center
Mission: Defeat other teams

Running Man (Korean: 런닝맨) is a South Korean variety show; a part of SBS's Good Sunday lineup, along with K-pop Star. This show is classified as an "urban action variety"; a never-before-seen new genre of variety shows. The MCs and guests complete missions in a landmark to win the race. It first aired on July 11, 2010 with 86 episodes aired.

0 comments:

Total Pageviews