TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Selamat Pengantin Baru (ika ♥ acid)

salam...ohoooo..selamat pengantin baru..semoga ke anak cucu..bahgia...layan lagu pengantin jup...mood pon ngah baik...hehehehe...adeyhhh selesai suda majlis penikahan adik sepupu aku...aku???opssss jangan ditanya...kelak pasti akan sampai waktu nya..ahahahaha..adeyhh sensitip dowh...tipu ar kan kalau aku x jeles..tapi memang syiokkk je tengok..aku punyer nanti macam mana la...hohoho..mudah-mudahan berjalan lancar..insyallah...aipppp,,,ape aku merepek ni..hehehehe...skang ni bukan masa nak stori pasal aku..tapi nak stori pasal adeq sepupu aku ni...tapi aku xnak stori panjang2...jemu plak an...asik membebel je...so aku nak korunk layan gamabr je...baru la syiok annn...jom..

 time nikah...tengok die gementar betull..adeyhhh aku pon turut merasai nye..hehehehe..
 malam berinai besar..cantik..same cantik sama padan..
 
 sebahagian besar keluarga saya...ramai lagik xde dlm gambar ni..sebok buat keje..
 time bersanding...geram tengok..cantikkk and sweet betul...
 penjual bubur kacang hitam..alhamdulillah laris mcm jual pisang goreng..ahahahaha..tengok la sape yg jual an..ahahaha...exceli pree je pon...mmg la sume org amik..ahahahaha..
  sepupu-sepupu aku..sumer umur bawah aku..tapi aku cam baya2 dorunk je an...ahahahaha..almaklum la aku ni kan AWET MUDA...ahahahahahahaha...time ni aku dah salin baju siap sedia nak basuh pinggan..tugas azali aku...ahahahaha..
 
 layan lagik perangai SEWEL dorunk ni..
 hantaran..tema itam hijau..cantik..
 haa yang ni siap dipikul...time ni blah laki..wane pink lagik tu..time ni aku dah xpegi..aku kena g kursus..sedih tol x dapat join..tapi tugas perlu dilaksanakan...cewahhhh...

sooo..THE END..

semoga kekal abadi hingga ke syurga...

notadikakiblog->aku dapat gak beberapa soklan cepukdahi...hoho..xlarat nak senyum da...bile erk????TUNGGGUUUUUUU !!!

1 comments:

rafiq said...

anda dijemput!

http://darahmalaya.blogspot.com/2012/03/contest-budi-bahasa-budaya-kita.html

Total Pageviews