TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

eppy ke sedey???

ish..ish..xtau ar nk terangkn cmne..patot epy ke..sedey??ishhhhh...tensen la..idop dlm kekeliruan..hahaha..poyo tol ayat..ishh..menci lorh..kekeliruan melanda diriku..
pape pon sok balik melaka..nak tau status diriku..hahahaha..nak trus ke nak berenti??
erm..tah la..sok nak jalan puas2 dulu baru balik..hikhikhik..kalu da balik mmg x pat la nk kua g..
lg pon da lame gile x round melaka..rindu seyh..ok la..chau..

3 comments:

nadiah_abdllah said...

balik cuti?
:D
melaka kat mana kak?

SwEetForEst said...

melaka kt tg kling..pnah g mlk?

nadiah_abdllah said...

tg kling.. pernah lalu rase nye... melake slalu je pegi..
:D

Total Pageviews