TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

1987 taun kelahiran ku..


ish2..cantiknyer..aku suker..hehehe..cantik sangat number nieyh..hehehehe..maybe taun nieyh taun kelahiran aku..jadi aku suker ar..hahaha..sebenarnyer tak de paper pon yang nak aku cite kat sini..cume tertarik ngan number kat page aku tuh..kirenyer ade gak la orang yang lalu lalang kat page aku nieyh..huhu..even page aku nieyh cam bosan2 skit an..ade gak yang nak singgah..hehehe..thanks keyh..sudi singgah kat page aku even tak baca..tak per janji singgah..huhuhu..thanks yeahhhh..sayunk korunk sangat2..

9 comments:

Mrs Nurul said...

same arr 1987 hahah

said...

muda lagi nih
baru 22 tahun....
hehhehe....

akak 1982

p[A]n[A]d[0]L© said...

yuhuuu..
been here *again.. ;p
pgl xoxo jak..ihhihi
senang, simple n ezy..

Anonymous said...

ehh dia dpt captured thn kelahiran sndr la..best tul.. =)

SwEetForEst said...

si lampu neon->huhu..same eh??hehehe..

sis yanie->hehehe..mude skit je dari akk..thanks kak..

xoxo->hikhikhik..yer simple n ezy..

nemo ooh nemo->hehehe..tuh la terperasan plak..per lagi sweet pon print screen lorh..huhuhu..
suke sgt2..hehehe..

ɥ s ɐ u said...

hish3..
dah tua rupanye org tu..
:p

SwEetForEst said...

nasrul->huhu..tua mende plak..taun kelahiran je la..tarikh nyer lom sampai lagi..hehehehe..mude okeyh =P

ɥ s ɐ u said...

bila tarikhnye :?

SwEetForEst said...

24/09/1987..hehehe..nas plak bile?

Total Pageviews