TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

hehehe..terpengaruh..


semalam..time jalan2 kat blog orang..aku bukak la blog sis
Yanie Putrajaya..tengok sis makan burger ayam spesial..ish2..xbleyh jadi nieyh..meleleh air liur tgok..huhu..jadi pe lagi ngan kekuatan yang ade aku pon menjalan kan kerje mengenjet my ucukk..ajak die g makan burger..huhu..mule2 die tak nak gak la sebab semalam die baru makan..aku pon mule la wat muke skit..huhuhu..baru lah die setuju nak bawak aku..pas balik kerje terus g kedai mamak a.k.a bidayah..kat situ ade bukak gerai jual berger gak..bleyh tahan la..huhuhu..janji lepas keinginanku..tak dapat yang same cam sis yanie pun tak per..hehehehe..


harge die same cam sis yanie RM3.50 gak..sebab de cheese..huhuhu..sos itam die tak nampak plak..huhuhu..puas aty dapat mam..gegege..tapi time kat kedai tuh asik kene bahan jer..mane tak nyer kiteorang dok berdue pastu selang semeje ade plak budak2 opis lepak..sekali ngan supervisor aku tuh..ish2 malu siot..nak makan pon tak selese..cam nak lari je dari situ..huhuhu.. sengal tol..tapi aku still cover cun lagi yer..sampai lah berger ku abis ditelan..huhuhu..cepat2 aku balik..yang sadnyer..aku kene balik sowank..sebab ucukk nak g lepak ngan dorunk plak..ish2.. kejam sungguh suh awek balik sendiri+sowank2..huhuhu..sengal je..cam tak biase plak balik sowank2 kan..hehehe..

pape pon terime kasih kat sis yanie..sebab sis kite dapat mam berger..hahahaha..pengaruh yang amat kuat..hehehehe..time kasih gak kat cukk sebab melayan kerenah ku..sayunk die ketat2..
^__^

15 comments:

Anonymous said...

wah
menariknya burger.
ni yg terpengaruh gak.
hiks~

shitah said...

huhuhu... kacau jer supervisor tuh kan..

SwEetForEst said...

lili puteh->hehehehe.sile2 lah terpengaruh..hikhikhik..

shitah->yer sebok jer..nyampah.. hehehe..

azalia hjsalleh said...

adoyai~
meleleh gk air liur nie

p[A]n[A]d[0]L© said...

sib bek t'pngaruh ngan buger..iihih
kalo benda len..???hohoh

ɥ s ɐ u said...

haha!
next time date jejauh skit..
dah taw kitaorang lepak situ abis keje..
p lepak lagi situ..

ViNiL said...

hehehe.... takpe la.. at least boy sweet tuh dah temankan kan kan ? (^_^)

SwEetForEst said...

azliah->hahaha..sile2 tadah yer..

xoxo->hakhakha..parah2..

nasrul->hehehe..dah tetibe rase nak mam beger..nak wat camne..hehehe..ngumpat pe semalam?

vinil->hehehe..yer2..nasib bek die nak teman kan..kalu tak..tau la die.. hehehe..

ayampinko said...

nkorang nie betul2 berjaya menaikkan nafsu aku..narsu makan ok..
dan aku pun terpengaruh..jadi balik kang nak cari burger jugak..tak kira..

Liquid said...

uhu nak jugak itu burger.!! lapar plak.! ehe

SwEetForEst said...

ayampinko->hakhakha..sile2 terpengaruh yer..yesss..kuat gak pengaruh beger nieyh yer..aku tak suh ko kire ok..g je cari..huhu.. sedappp ouhhhhh..hehehehee =P

liquid->hehehe..sile2 g beli sindiri yer.. =P

ɥ s ɐ u said...

cam xde juai burger tmpt laen..
hehe..
adelah.. mane bleh bg taw..
semuanya rahsia..
wahahaha..

SwEetForEst said...

nasrul->tempat len jauh..pastu xtau sedap ke tak..ishhh..korunk ler g lepak tmpat len..sesebok je kat situ =P

Anonymous said...

adoiii aku plak yg tergoda.. tak leh tahan ni.. =/

SwEetForEst said...

nemo ooh nemo->hehehe..entry nieyh memang nak pengaruh org..sile2 lah terpengaruh keyh..hehehehehe..

Total Pageviews