TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

akhirnya..


huhuhu..akhirnya impian ku tercapai..gegegege..sengal..semalam ayah bawak aku g alamanda.. pastu aku singgah la beli donut kegemaran aku..huhu..sonok..sonok..sonok..nak tunggu ucukk belikan lambat sangat..hehehe..nasib bek ayah rajin melayan aku..hikhikhik..


nieyh je yang dapat aku beli..time tue kedai da nak tutup..hampeh..yang penting aku dapat mam..

12 comments:

BudakCHOCO Official Blogger said...

sedap2 :) ak suker donnut yg senyum tuh :) tp yg donnut yg lain tuh x silap ak ader perisa blueberry kan.. :) senang cter semua nyer sedap..

SwEetForEst said...

yer..tp yg aku bli nieyh perise cokelet..sdap...suke aku..hehehe..

ayampinko said...

pas sini sket..

SwEetForEst said...

ayampinko->huhuhu..nah amik nieyh..ish2..xsampai la nak pas..jauh sgt..sini la skit.. =P

εïз .y a t i e.sb. εïз said...

nakkKkkK ^_^
xbyk..
stu pn ckup :p

SwEetForEst said...

sis yatie->hehehe..meyh ler amik..tp lam puwut..hikhikhik..
ntie kite g bli lg kite pos kn kat akk ehh..hehehe..

ayampinko said...

tak ikhlas sungguh..
bungkus elok2 antar la guna pos laju

SwEetForEst said...

ayampinko->hahaha..ala..leceh la.. pastu kne kua wit lg..kne bli setem lg..ish2..bengkok la cmni..
ko je la dtg sini banje aku.. =P

FARYN said...

meh anta sini sket..
aku mengidam...ahhahaa

εïз .y a t i e.sb. εïз said...

SwEeTFoResT said...
"sis yatie->hehehe..meyh ler amik..tp lam puwut..hikhikhik..ntie kite g bli lg kite pos kn kat akk ehh..hehehe.."

oke~!
akk pngang kata2 azimat itu :)
huhu
akk tggu p0smen dtg antar donut kat akk..
special delivery from aien..
i'm waiting ^_^

said...

sedap mata memandang donut itu
hehe

SwEetForEst said...

farin->hahaha..ngidam ke??keyh2 tunggu la sweet anta..tp dlm mimpi yer..

sis yatie->huhuhu..kne gne curier la nieyh..xpe2 ntie kalu xsmpat pos kite anta by hand lg snang..huhuhu ^__^

yanie->hehehe..sedap lagi mulut merase.. =P

Total Pageviews