TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

brinfo vs mesiniaga


hakhakhak..cam ganaz je tajuk ku ini..huhuhu..sengal..semalam aku dengan gatal nyer mengfollow ucukk g subang jaya..kos dorunk de perlawanan futsal antara syarikat..tempat budak kolej kiteorg praktikal..mule2 aku x nak pegi kos de sebab2 yang tertentu..sebab ape aku tak leyh cite kat sini..ish2..sensitip ouhh..hanya ucukk dan cikyanchoco je yang tau..pastu pas kene pujuk aku pon pe lagi ekot je la..hehehe..tapi memang aku nak sangat tgok die men..gile excited aku time tuh..

pas magrib tue kiteorg gerak..nek kete abg kesayangan ucukk..sampai sane dalam kol 8.50 lebeyh2 kot..dok2 jup tunggu member2 dorunk sampai..pastu dorunk men la..aku nieyh dok la kat situ..nasib bek de gak member die bawak awekz..hehehe..tapi xborak pon..kejap je..aku nak tgok ucukk men bola..huhuhuhu..


yang baju itam blah kanan sekali tuh la ucukk..comeyh kn??kn??hehehehe..geram aku tgok die..hehehe..nak jerit cam malu plak..hakhakhak..sengal..


suker sangat tgok die..semangat seyh aku time tuh..hakhakhak..tapi siann gak tgok die semput..hahahaha..tue la..kite da cakap die tua x mo percayer pastu isap okok plak..tue yang asik pancit jer..hehehe..tapi kite tetap sayunk ucukk keyhh..


pas abis men aku per lagi snap la pic hero ku ini..hehehe..dorunk men sejam jer..dalam kol 10.00 lebeyh2 tue kiteorg pon gerak balik..penat ouhhh..ceyh2..cam aku plak yang berlari kat dalam tuh..ngeee..sengal..pastu lepak kedai minum kat perhentian sungai buloh jup..dok borak2..pastu balik tido la..hehehe..

16 comments:

BudakCHOCO Official Blogger said...

saper menag weyh ? x ckp pom.. ngeee :)

SwEetForEst said...

hehehe..luper plak nak story kat situ..ish2 sengal..aku pon xbape pasti lorh..sebok tgok die lari gol pon aku xkire..hikhikhik..

SwEetForEst said...

hehehe..luper plak nak story kat situ..ish2 sengal..aku pon xbape pasti lorh..sebok tgok die lari gol pon aku xkire..hikhikhik..

FARYN said...

lenkali jadi la pompom gurl..yey

ayampinko said...

ayam main futsal malam nie..
semalam main badminton..
sihat nie..

εïз .y a t i e.sb. εïз said...

huhu org ade HERO
^_^

Nurmala Mazlan said...

mesiniaga yg kat subang tu kan?

Basuh Baju said...

brpe gol ucuk kau gol kan? haha

SwEetForEst said...

faryn->hakhakhak..sowank2 xbleyh bla la..kne kumpol geng dulu..mau join??

ayampinko->uihhh..baguihh2..men kat mane??nak ekot..hehehehe =P

sis yatie->hehehe..hero malaya kak..hakhakhak ^__^

nurmala->yup..yang bangunan tinggi kat area carrefour tue..


basuh baju->ish die xsempat nak gol kn la..kos die dok blah bawah jer..btol ke nieyh??ish2..xtau la bawah ke atas..tapi die dok depan pintu gol blah kiteorg..xtau pe namenyer..huhuhu..minggu depan kot.. =P

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Hai sweet.. Heehee.. Nape pggl de ucuk? Comel laa.. Hik hik hik.. =p

SwEetForEst said...

nurfarhana->hehehe..sebab sweet je bile dengar..hakhakhak..tah la..mule2 sweet saje cakap die bucukk kos time tue die berpeluh baru pas wat keje..pangil2..lekat smpai skunk..but da pendekkan jadi la ucukk..hehehehe..tapi cam comeyh jer plak..hehehehe..

said...

sweet...jom wat pasukan futsal bloggers wanita...mau?

hehhehehe

ayampinko said...

besala ngah berchenta ucuk la manja la B la...dah kawen nko aku..woi weiii...

SwEetForEst said...

yanie->hakhakhak..ish2..sweet x reti men lorh..

ayampinko->huh sowie skit ehhh..x elok tau panggil suami cmtu.. =P

ayampinko said...

eleh suami konon... time gaduh semua kuar... citer zaman 1511 pun kuar..

SwEetForEst said...

hahaha..jeles la tuh =P

Total Pageviews