TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Minggu Terakhir Di Bandar Seri Damansara..

waahhhh..arini da ari selasa..lagi 3 ari je nak dok kat sini..huhu..mcm2 perasaan ade..gumbira+sad.. gembira sebab dah abis praktikal and lepas sume keje2 yang ade dalam call center nieyh..dah buhsan melayan perangai custemer brinfo nieyh..banyak songeh..huhu..sad sebab nak pisah ngan kengkawan kat sini..huhu..paling2 tak boleyh terime ngan ucukk la..jauh siotttt..huhhhh..ape pon aku kene kuat..huhuhu..yeahhh aku kan kuat..sengal..

tak sabar tol nak balik melaka..dah lame gile aku tak dapat nak balik..erm..nanti nak g jenjalan melaka..nak jumpe epa..rindu gile kat die..pastu aku nak peluk siyum kuceng aku tuh..rindu tahap gaban ngan die..ouhhhh..sumer la aku rindu kat melaka tuh..

ari ahad ritu mak and ayah datang amik barang2 aku..baru aku perasan banyak gile barang2 aku yang ade kat uma sewe tuh..tah paper la yang aku bawak..huhuhu..padan muke aku..kene turun naik sengsorang..separuh mati aku bawak barang2 tuh..uihhhh...seksa..pic die nanti aku upload kalu sempat+rajin la..hehehe..skunk cume nak bawak balik baju2 aku tuk minggu nieyh ngan my momoy..huhuhu..

notakecikcomeyh:kene balik melaka naik bus..ouhhh tidak....

14 comments:

@reLoG said...

Hye Sweet =)
da abis study ek?
dok mLk area mane?
kT pn dok mLk gak..hihi

Unknown said...

setiap yg mula msti ade yg akhir kan=)

SwEetForEst said...

@relog->hi gak..hehehe..lom lg..ade 1 sem lg..kene pindah sabak bernam dulu baru balik mlk..ouhh org mlk yer..area mane?

missvelvet->hehehe..tol tuh..redha je la... ^_^

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Hik hik.. Baru nak tanya gak.. Sweet dok mlaka katne? Hehe.. Ada masa lapang, kalo kita balik cuti leh jumpe.. Kita dok kat area duyung, dkat2 ngan bukit katil.. Tau x katne??? Heehee.. =p

SwEetForEst said...

farhana->mlk kat area pantai puteri..tg kling..erm..kalu bukit katil yg sweet tau area sekolah teknik tu je..hehehe..tp cam penah lalu je kat duyung uh..hehehe..ok2 nanti leyh meet kn..huhuhu..jenjalan kat bandar mlk..syokkk..hehehe..

ayampinko said...

wei...huk huk..aku sedih nie..
meh la datang shah alam adiah perpisahan nko,..
cokelat ok..

BudakCHOCO Official Blogger said...

heheh saba jer la weyh.. nk uat cm ner kan.. ak nih la tunggu jer la ari jumaat.. adoiii byk plk barang...

SwEetForEst said...

ayampinko->hehehe..yerke??cekelet pe??blackforest ehhh???hehehe.. nakkkk..

cikyanchoco->hehehe..rase kn la pe yg aku rase..hahahaha..xpe2 ntie aku tulung ko keyh..hehehehe..

arianna adrizal said...

ooo da abis da.. cepatnye.
selamat kembali ke alam 'persekolahan' hehehe.

ps: tolong lambaikan mfa for me ;p

SwEetForEst said...

arianna->hehehe..tue la pasal..jd budak sekolah balik lorh..hikhikhik..

notakecikcomeyh:mfa tuh menatang ape ek?

Anonymous said...

keje call center ker? aku tak suka keje tu sbb ne layan customerr..adoiii..

oranglidi said...

wahahha.. dah abih akhirnye praktikel lu..

wa nak pollow n link lu.. lu x bagi wa tetap nak link gak. jgn bising2.

NOIN said...

takpe2 nnt kalo ain sampai melaka, ain msg sweet!huhu

SwEetForEst said...

nemo ih nemo->hehehe..tau xpe..bosan tol lyn kerenah dorunk tuh..huhuhu..

orglidi->hehehe..da abis da..

wa ingat lu xsudi pollow wa..hehehe.. tengs yer..

nurul ain->hehehe..okeyh2..

Total Pageviews