TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

tag untuk hari ini..


1.Pastikan jantina anda adalah perempuan.
mesti la pompuan..

2.Copy badge sebagai award anda.
hehe..ok dah copy..

3.Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan.
1. Sebab doa perempuan lebih makbul daripada lelaki kerana
sifat penyayang yang lebih kuat daripada lelaki.
2. Sebab boleyh menangis bila nak sesuatu.
3. Sebab boleyh manja2..huhu..
4. Sebab boleyh lahirkan baby yang comeyh..
5. Sebab Syurga itu di bawah telapak kaki ibu. Ibu adalah perempuan okeyh..kite pon akan jadi seorang ibu suatu ari nanti
6. Sebab boleyh pakai barang kemas.
7. Sebab perempuan adalah bintang dan pelita bagi lelaki. Tanpa binatng dan pelita, lelaki bermalam dalam kegelapan.


4.Pas kan awards ini kepada girlfriends anda.
cikyanchoco: http://yanpunyacerita.blogspot.com/
Sis yatie: http://shahbabe.blogspot.com/
Sis yanie: http://yanieputrajaya.blogspot.com/
Aku hunny: http://aku-hunny.blogspot.com/
Farhana: http://pinkylunna86.blogspot.com/

8 comments:

cikYANchoco said...

babe , thx krn bg ak award nieyh hoho.. terharu seyh.. ngagaga

noorfarhana said...

ku akan menjawapnye..hehehe

SwEeTFoResT said...

cikyanchoco->hehehe..wat jgn x wat keyh..

farhana->hehehe..good2..

ayampinko said...

ah tak kira nak jugak..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

dengan ini kak yanie menyerahkan tag atas nama kak yanie tu....
kepada incek AYAMPINKO...

ahahhah hambek la ko ayampinko...
wat tag sampai pengsan....hahaha

SwEeTFoResT said...

sis yanie->sis..ayampinko tuh pompuan ke???hehehehe..

yAtie -sB- said...

thx d'ats ksudian mbrikn awrd itu kpd akk :)

SwEeTFoResT said...

hehehe..jgn memalas wat tagg.. =P

Total Pageviews