TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

tragedi 1999..


cite nieyh perlu buat imbasan yang agak melampaui minda yer..sile2 klik pada butang back..

taun yang sungguh menyayat ati ku..hakhakhak..ayat tak bleyh bla..hehehe..taun nieyh la paling aku tak kan luper..sebab:

pest skali sebab taun nieyh aku kene amik upsr..hahaha..time nieyh aku bengap skit..dapat 1A je..tapi alhamdullilah kire pas la kan..

second plak..aku terime beriter tergempar..huhuhu..aku ngidap penyakit jantong berlubang..huhu..amazingkan..bukan sumer bleyh kene nyakit nieyh..huhuhu

pastu bile dah tau ade penyakit mesti la nak kene masuk spitalkan..tapi wat kali kedua aku kene tahan wad..cume pest dulu aku sakit ringan2 je..

pest time ouh aku masuk dewan bedah and kene bedah..ish2..pengalaman yang sungguh bermakne buat aku..huhuhu..tak kan luper kan..huhu..memang tak bleyh luper pon kos parut die masih jelas dan nyata..gegegege..

pastu dapat pegang wit banyak..yela time nieyh kan bebudak lagi ne bleyh pegang wit bebanyak..tapi time kene tahan wad tuh banyak gak la aku kumpol..huhuhu..best2..

taun nieyh gak aku kene makan macam2 ubat..ish2..serik aku..ngan kene kuman balik..nasib bek tak effect paper..cume muntah2 yang amat teruk..

dapat layanan yang macam ala2 pemaisuri..hahahaha..syok ouhhh..best gak sakit nieyh..huhuhu..ishh mintak jauh..tak mo dah..serik2..tapi kalu dah takdir nak wat camne kan..

paling tak best..aku tak de sere nak mam..even KFC pun..aku tak lalu nak makan..yang untungnyer adik ngan abang aku ar..die la yang melahap sumer nyer..huhuhu..kejam sungguh..

memang lah sumer tuh memory yang paling2 aku takkan luper+tak boleyh luper..skunk nieyh aku dah okeyh..tak tau la kemudian harikan..ngan masalah keliling nieyh..tak tau la umo aku panjang mane..tuh sumer kuase tuhan kan..jadi aku redha je la..

notakecikcomeyh: for sumone yang aku sayang sangat2..jage lah diri tuh bebaik..jangan selalu isap okok..tau lah jantung die kuat tapi ingat2 lah kat kite nieyh..kalu rase dah tak sayang kite tuh embus lah asap tuh banyak2 kat kite keyh..papepon kite sayang sangat2 kat die..

15 comments:

BudakCHOCO Official Blogger said...

ahaha.. btl tuh kurangkan la isap rokok tuh eh.. da la mbr ak der sakit jantong.. ak hope sakit ko x dtg lagi eh.. :)

Unknown said...

hummm
thn tragis r 2 ea...
xpe2 mesti ad hikmahnye..
skarang on medication r ea??
lg 1...btaw la kt syg awk 2...
soh r benty merokok..
sbb sbnrnye..
kte yg berada dsekeliling die yang paling bhye..
lg2 awk 2...
pas2 katela awk ade jdoh ngn die kn...
ank awk high risk tok cacat..
trust me..
i learned from my experience mse kt wad..=)
tc

Nurmala Mazlan said...

amboi amboi
mengimbas memori daun pisang nampak

SwEetForEst said...

cikyanchoco->huhu..thank yunk..
insyallah..

misvelvet->tue la..da bgtau da kat die..die kate nanti la..huhu..xpat nak wat pe da la..hehehe..tengs yer miss..

nurmala->huhu..sekali sekali lorh..

azalia hjsalleh said...

woahhhhhhh
manyak dugaan nie !
kamu mesti sgt kuat

SwEetForEst said...

azaliah->huhuhu..yeahhh..kuat..kuat nanges..hehehehe..

shitah said...

erm... bende dah lepas kn ble dikenang tercuit jugak.. huhu.. so skng dah sehat mari kiter enjoyy.. hikss..

Basuh Baju said...

jgn kuat nanges..kuatkan gelak.. :)

SwEetForEst said...

shitah->yupp..enjoy..jom2.. ^__^

SwEetForEst said...

basuh baju->huhu..akan dipertimbangkan.. ^_^
tengs yer..

Hanis Amanina said...

ayah sy smoker gak dulu..
based on niat juge..
mlm last die mrokok..
die ade ckp,"ni je last sebatang"..
alhamdulillah.. lepas tu terus stop..
em, kne tetapkan hati klu nk berhenti.. huhu..

nway, akk take care.. jgn sakit2 taw.. nnti syg akk tu risau.. XD

bulan bintang capricorn said...

nw da fully recovery arr an
alhamdulillah arr
hope sakit tuh x dtg blik
juz take a very good care of urself

huhu
tuh arr
smoker nieh mmg pentingkn dri sndri
mmg x ptt btol
eish
emo da

SwEetForEst said...

nur nina->tuh la..yg penting aty tuh..bukan xleyh benti kan..erm ah la..hehehe..nway thank yer nina..cam name adik sis plak..

bbc->insyallah xdtg balik kot..tp xtau ar kan..hehehe..thanks eh bbc.. take care gak.. ^_^

said...

tahun 1999----akak ambik SPM....hehe

SwEetForEst said...

sis yanie->hehehe..

Total Pageviews