TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

PERHATIAN !!!

salam..olaaa..masalah datang kembali..broadband tak bleyh gune..benciiiii...so aku kene stop balik blog2 nieyh dulu..huhhh..so sadddd..banyak cite nak di kongsi kan nieyh..tapi nak wat camne an.. nieyh pon jup ade line jup tak de line..bape kali kene save..huhhh..bengang tol..keyh la..nanti aku da keje aku setel kan sume stori aku keyh..yang paling syok cite pasal cuk aku datang melaka..hehehe..syok ouhhhh..keyh chau..

4 comments:

Qib said...

huhu..
samalhh.,
kite nyew broadbnd pun x jdi.
nasib la., ada wireless free
ahakss

A person on Earth said...

hak3

SwEetForEst said...

pinqib->ceyh..best ar..wireless pree..hehehe..

SwEetForEst said...

a person on earth->ape gelak2?? nmpak nieyh??? =P

Total Pageviews