TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Ada ke???

Ada Orang Sayang Awak...hehe..mesti lah die sayang..kalu tak..siap la..

1. Sekurang-kurangnya ada 5 orang dalam dunia menyayangi anda dan sanggup mati kerana anda. .... ada ke??mati kerana aku??terharu siot..hehehe.... ..

2. Sekurang-kurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi anda dalam beberapa cara. .... ..15 orang je ke??hehehe..tak bersyukur btol.. ..

3. Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda. .... .nak jadi cm aku???ishhh betul ke???hehehe. ..
4. Senyuman daripada anda boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang, walaupun dia tidak menyukai anda..... ..hehe..senyuman ku memang menawan tiap yang memandang..ceyhh..hehehe.perasaan je di situ.. ..

5. Setiap malam ada seseorang mengingati anda sebelum dia tidur..... ..tau dah sape..hehehe ..

6. Anda amat bermakna dalam hidup seseorang..... ..anda juga bermakna untuk saya..ngeeee..

7. Kalau bukan kerana anda, seseorang itu tidak akan hidup bahagia..... ..holloh..holloh..cam tak je..die bahagia je kalu aku tak de..hahahaha ..
8. Anda seorang yang istimewa dan unik..... .haaaa???baru aku tau..hehehe.selame ni tak terperasan plak..hehehe ..

9. Seseorang yang anda tidak ketahui menyayangi anda..... .mintak maap..sape yer??cube angkat tangan skit..

10. Apabila anda membuat kesilapan yang sangat besar, ada hikmah sebaliknya..... ..hmmm..memang ade hikmah..masih menunggu hikmah tersebut ..
11. Sekiranya anda merasakan anda dipinggirkan, fikirkan semula; mungkin anda yang meminggirkan mereka..... ..jup aku pikir dulu okeyh ..

12. Apabila anda terfikir anda tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan sesuatu yang anda ingini, mungkin anda tidak akan memperolehinya, tetapi sekiranya anda percaya pada diri sendiri lambat laun anda akan memperolehinya..... ..yeahhhh..pasti..aku ku gapai bintang di langit..apakah??? ..

13. Kenangilah segala pujian yang anda terima. Lupakan segala maki hamun, caci umpat cela..... ..akan ku kenang sampai hayat dikandung badan..terima kasih yang penah puji aku..yang belum puji tu..sile2 la ambik nombor kat kaunter..tekan huruf "A"..hehehe..

14. Jangan takut untuk meluahkan perasaan anda; anda akan merasa senang bila seseorang mengetahuinya..... ..hmm..takut orang tu tak tertahan dengan luahan aku..miahahaha ..

15. Sekiranya anda mempunyai sahabat baik, ambillah masa untuk memberitahunya yang dia adalah yang terbaik. Hanya seminit diperlukan untuk mendapat sahabat baik, sejam untuk menghargainya, sehari untuk teman tetap paling setia. walaupn punya harta yang banyak, teman tetap paling berharga..... ..yeahhhh..mane teman2 ku???tahu kah kau paling berharga???boleyh aku jual..miahahaha ..

2 comments:

psychopath said...

ini tag ke ape ni? mcm maen sambung2 ayat je =D

SwEetForEst said...

psychopath->bukan main susah lg nak nyebut name..hehehe..

lebih kurang la..jumpe dlm email td.. hehehe..

Total Pageviews