TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Giveaway Contest Happy 1st B'day


haluuu..halu..haluu..wahhh nape semangat semacam je nieyh..hehehe..nieyh ha..arini aku secara rajinnye menjoin contest yang di anjurkan oleh cik fa yang menyambut bezday blognye yang pertame..so aku istiharkan nieyh lah contest pertame yang aku join..so kalu nak join meyh la..

1. jadi follower blog cik fa
2. letak banner di atas pada entry dan sidebar. link kepada giveway contest b'day blog cik fa
3. buat entry tentang giveway contest b'day blog cik fa dalam blog anda
4. tinggalkan link entry anda pada comment di bawah ye..untuk cik fa check

senang kan???so apa tunggu lagi..jom la join..tarikh tutup penyertaan 26 mac 2010 (jumaat- 1pm). cabutan bertuah akan dibuat pada hari esoknya 27 mac 2010. mari-mari join..hadiah menarik menanti anda..

3 comments:

M!Er4N said...

hope menang contest yg pertama ni.. :)

SwEetForEst said...

mier4n->hehe..tengs.. ^___^

Qib said...

da terlepas lakks ;(

Total Pageviews