TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Hanya Dia !!

arini aku nak cerite skit pasal budak nieyh..die nieyh la yang wat aku kadang2 gile, kadang2 sakit jiwe.. cam org dulu2 kate die la racun die la penawar..hahahaha..ayat tak bleyh bla..kalu die tengok nieyh memang kene aku..hehehe..biar die rase..

ok first aku kenal kan die sebagai tam kinting..miahahaha..
die nieyh budak sengal yang baru kuar dari tanjung rambutan..
sile berhati2 dengan beliau..
perangai agak gile + sewel = sweet..
suka buat ape yang die suke tanpe mempeduli kan pandangan orang lain..
agak suke memangkah orang even die yang salah..

see..kan dah kata..
die nieyh memang sengal..
miahahaha..
tapi sengal2 die..
aku sayang gak..
hehehehe..

die nieyh suka berfoye2 bersame kawan2..
aku pon bleyh die tinggal kan..
naseb2..
sebab nieyh la aku sentap semalam..
ade ke patot g tengok wayang tak bagitau aku..
huhu..ampeh tol..
jeles aku..
tapi korunk tengok tu..
die sayang aku..
miahahahaha..
siap letak huruf "A" lagi kat meter motor die..
hehehe..bangga siot..

haaa..
nieyh la adiah yang ingin ku beri pada dia..
hehehe..
tak boleyh tunjuk lebih2..
nanti dia tau..
kalu korunk pandai try la teka..
hehehe..

notadikakiblog->entri nieyh bukan nak bermaksud nak kecik kan ati sape2..
entri nieyh HANYA UNTUK DIA..
sebab dia sayang aku sorang..
miahahahaha..
jangan berani korunk kutuk dia..
akan makan penangan dariku..
^___^

4 comments:

SwEetForEst said...

x sangke abg ipar ku ine sengal....hehehehe jgn mrh...

ijad said...

suka tenguk wayang ke..

SwEetForEst said...

sweetforest->huhhhh..

nieyh mesti keje adik aku..

SwEetForEst said...

ijad->hehehe..

kalu cite best..

suke la tengok..

^__^

Total Pageviews