TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

.:::: RESULT SPM ::::.


huhu..arini keputusan SPM kuar kan..mesti debar2 dok tunggu kan..tapi aku tengok adik aku tu ok je..miahahaha..

dulu aku penah gak lalui semua nieyh..memang berdebar gile..dub dab dub dab..naseb bek tak tercabut jantung aku nieyh..hehehe..ala semua lalui kan..mesti macam2 jadi kan time nak amik tu..sedih la..gembira la..tapi aku ok je..pas amik result terus g makan ngan kawan2..lame tak jumpa..huhu..

kalu nak sedih pun bukan boleh buat result tu bertukar..hehehe..terima je seadanya..sape suh tak belajar betul2.. dah kua result baru nak nyesal la ape la..tak yah..terus kan je..cam kebanyakan orang cakap gagal sekali tak bermakna gagal selamanya..ceyh..hebat gak aku nieyh..miahahaha..terperasan plak..

hmm..ok lah..kang lagi jauh aku melalut..apa2 pun..taniah la aku ucapkan kat adik2 yang berjaya..yang tak berjaya tu..tak pe..lepas nieyh belajar lagi..jangan nak putus asa..

untuk adik aku plak..ko pilih lah betul2 nak amik bidang apa lepas nieyh..cakap dengan ayah betul2 mana yang ko minat..huhu..kalu aku..aku suh je ayah pilih..tapi kalu jadi nurse..memang aku tak bleyh bla..huhu..

4 comments:

Muhammad Rafiq Hasrudin said...

kim slm adik.keh3

SwEetForEst said...

rafiq->hehehe..

insyallah..

Fahim 'n Alin said...

all d best la.. pepon studi tol2

SwEetForEst said...

fahim->sweet da abis studi da la..

^__^

Total Pageviews