TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Arghhhhh..kenapa jadi begini !!!


hmmm..tiada mood lorh..
macam-macam jadi..
jpj test kereta dah lepas..
jpj test motor plak sangkut..
bengang..bengang..
aku buat okeyh..
die kate tak okeyh..
huhhhh..
benci !!!!

second..
pasal die..
hmmm...
soryyy..
T___T

8 comments:

Mesintaip: said...

Arghhhhh...kenapa arghhhhh?

1. Gagal ujian motor? Gagal sekali dalam ujian JPJ tu boleh cuba lagi. Tapi, kalau gagal sekali semasa betul-betul bawa motor di jalan raya, saya rasa dah tak boleh bawa lagi rasanya (faham-faham aje lah heheh..)

2. Pasal dia? tak berani nak komen. nanti bertambah arghhhhh awak nanti. Bawa bertenang dulu. heheh...

-haLi3isa a.k.a L3ha, hsr- said...

takpe sis. Itu namanya dugaan. Takpe, InsyaAllah sis akan lulus test jpj motor kali kedua tu yer.. Amin...

Ala.. sabar jer yer sis...

|| NaFiRaa || said...

tak pe la... cuba lagi k!!! pas nih test betol~

SwEetForEst said...

mesintaip->

1.hehehe..betul2..

^___^

2.dah tenang da..

^__^

SwEetForEst said...

leha->hehehe..insyallah..akan wat lagi baik dr pest tu..hehehe..

^___^

SwEetForEst said...

nafira->hehehe..betul kak..pasni nak bagi mate en jpj tu terbeliak skit..hehehe..

^___^

sophie said...

tape..leh amik lagi..goodluck next time. pasal dia tu..emm.. no comment.=)

SwEetForEst said...

sophie->hehehe..nak amik lagi tu yang malas tu..kene ngadap muke pakcik2 jpj tu lagi..haisyooo..ta suke..

Total Pageviews