TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Eynda Nak Bagi Hadiah!!

olaaa..jumpe lagi kite..saje nak update pasal tadi pas jalan2..terjumpe giveaway sis eynda ni..so cam tergerak ati plak nak join..hehehehe..hope ade rezeki ler kos adiah die sweeetttt..wane pink lagi tu..i likeeee..hehehehe..so jom layan...

blog nieyh aku baru jumpe..time jalan2..hehehe..so lom kenal sangat tuan blog..hope pasni makin kenal kot..hehehe..yang penting ade wane pink kat blog nieyh..sis suke pink gak ke???hehehe..bleyh jadi geng..hehehe..


syarat-syarat die..

1) Terbuka kepada semua yg ada blog.

2) Terpulang sama ada nak follow atau tidak blog Eynda' s Diary...kalau follow lagi bagus nanti senang nak tahu latest update pasal giveaway ni ;-)

3) Buat satu entry khas utk giveaway ni....tajuk entry wajib begini Eynda Nak Bagi Hadiah!! Tajuk lain takmau ye :-D

4) Letak Banner kat atas tu di sidebar blog anda ye....kalau takde tak aci....

5) Sila tulis secara ringkas pendapat anda tentang Eynda's Diary ... yg positif...yg negatif....eynda tak kisah...(sekadar utk pengetahuan tuan belog ;-)

6) Tarikh tutupnyer ialah 31/5/2010.....pemenang akan dicari dengan bantuan Mr.Random ye dan disaksikan oleh youtube :-D

7) Dah buat entry sila tinggalkan komen berserta link entry kat entry giveaway ni ok....

so pe lagi mohh la join..klik sini..

4 comments:

Sesopie said...

Nice..Jap nak terjah

SwEetForEst said...

sophie->hehehe..terjah jgn x terjah..

eynda said...

Hi..thanks ye sudi join...akak suka pink...my doter pun fanatik pink karer hehehe..ok gud luck ya ;-)

SwEetForEst said...

sis eynda->ehehe..tq sis..

Total Pageviews