TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Hanya Dengan Login Boleh Dapat Wang..BIAR BETUL???



ohooo..olaaa all..rini aku just nak share pasal bende baru yang aku jumpe..tapi tak tahu kebenaran nye lagi..huhu..nieyh nak tumpang tanya kat korunk la nieyh..hehehe..korunk da terai lom???free je daftar nye..aku kalu bab free2 nieyh memang laju..hehehe..ke aku yang lambat..hehehe..hurmmm..yang aku tau mende nieyh login je da dapat RM0.50 sen..huhu..

nieyh muke depan die..

tu je la yang aku tau..kalu korunk lebih tau pe kata terangkan kat aku yer..sharing is caring right???pape pon yang mane lom terai tu..korunk terai le..kalu ade rezeki..masyukkk..kalu tak de..dendiam je..hehehehe..

klik je atas nieyh kalu berminat nak join yer..

3 comments:

laGenDA KodOk HijAU said...

klik dapat pitih ada tak klik dapat awek? hahaha

SwEetForEst said...

kodok hijau->hehe..belum jumpa lagi..awak wat la..

^__^

s u f f i a n said...

bole caya ke benda ni?? huhuhu

Total Pageviews