TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Mari Belajar Main Gitar

ahaha..olaaa..tajuk tak boleyh dipercayai..exceli bukan aku yang nak belajar..tapi arahan untuk si dia belajar main lagu yang terpilih untuk aku..hehehe..ade 3 lagu aku nak suh die mainkan..siap carikan chord lagu lagi..hehehe..

LAGU 1





WaliBand – Baik Baik Sayang

intro: C#m G#m A E A E B

E         G#m     C#m         G#m
Aku tak ingin kau menangis bersedih
A        E      B
Sudahi air mata darimu
E         G#m    C#m        G#m
Yang aku ingin arti hadir diriku
A           E      B
kan menghapus dukamu sayang

A   B      E         C#m
Karena bagiku kau kehormatanku
F#m           B
Dengarkan dengakan aku

chorus:
C#m          G#m    A          E
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
A         E        F#m      B
Baik baik sayang ada aku untukmu
C#m         G#m     A           E
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
A         E          F#m      B
Baik baik sayang karna aku untukmu

E         G#m    C#m       G#m
Semua keinginan akan aku lakukan
A         E      B
Sekuat semampuku sayang

A   B      E         C#m
Karena bagiku kau kehormatanku
F#m           B
Dengarkan dengakan aku

chorus:
C#m          G#m    A          E
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
A         E        F#m      B
Baik baik sayang ada aku untukmu
C#m         G#m     A           E
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
A         E          F#m      B
Baik baik sayang karna aku untukmu

interlude: C#m A B E
C#m A B

chorus:
C#m          G#m    A          E
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
A         E        F#m      B
Baik baik sayang ada aku untukmu
C#m         G#m     A           E
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
A         E          F#m      B
Baik baik sayang karna aku untukmu

outro: E


LAGU 2


Artist - Dakmie
Lagu - Yang Terindah
Chord Author - Azizie

[Intro x2]
G      Am      Bm     Am


G      Am      Bm     Am 
Semenjak kau hadir dalam hidupku
G    Am     Bm    Am
Tiada lagi keresahan
G      Am      Bm     Am
Kau mengetuk pintu hatiku
G        Am       Bm     Am
Tanpa sedar hingga ku izinkan


C       D       G
Kau yang bernama cinta
C       D       G  
Kau yang memberi rasa
C       D       G
Kau yang ilhamkan bahagia
Em       Am      D    G
Hingga aku terasa indah


G    Am     Bm    Am
Maaf jikaku tidak sempurna
G    Am     Bm    Am
Tika bahagia mula menjelma
G    Am     Bm    Am
Bila keyakinan datang merasa
G    Am     Bm    Am
Kasih disalut dengan kejujuran


C     D     G
Mencintai dirimu
C     D     G
Merindui dirimu
C     D     G
Memiliki dirimu
Em       Am      D    G
Hingga akhir hayat bersama kamu


C       D       G
Kau yang bernama cinta
C       D       G  
Kau yang memberi rasa
C       D       G
Kau yang ilhamkan bahagia
Em       Am      D    G
Hingga aku terasa indah


C       D       G
Kau yang bernama cinta
C       D
Hingga aku rasa indah


[Outro]
Bm  F#  D  E  A

lagi satu lagu tak jumpa kod plak..hurmm..tak pa..blajar kasi pandai dua nieyh dulu yer..hehehe..sayang die sangat2..

2 comments:

Anonymous said...

hehe..best2 lagu ni..layan main gitar lagu ni..thanks for sharing

SwEetForEst said...

q-nizam->hehe..sharing is caring..

^___^

Total Pageviews