TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

31 DiSeMBer 2010


waaaaaa..last day in 2010..adeyhhhh..kejap je nak masuk taun baru..nak kena g MYDIN nieyh..nak g beli buku baru tuk taun baru..hehehehe..sumer nak baru annn..

hurm..kalu nak stori balik pe yang jadi kat taun 2010 nieyh memang x abis la kan..cume beberape kes yang x dapat nak lupe dan tak akan lupe even da masuk taun baru..moge ade hikmah disebalik kejadian tu..

okeyh..cukup cite pasal sedih2..okeyh jom tengok azam taun 2010 yang dapat ku capai cam dalam entri nieyh..

1.nak blaja masak masakan kedah..(hahahaha..masakan melaka pon lom pas lagi ade ati nak blaja masakan kedah) -yang nieyh aku x mo komen banyak2..memang xpas lagi..huhu..takat masak laksa tuk makan sendiri bleyh la..hehehe..

2.nak blaja kerete smpai abis..yer la sebelom nieyh tak sempat abis lagi an.. -haaaa yang nieyh aku da pas..yeahhhh..

3.nak ubah skit prangai nieyh..(bleyh ke???huhuhu..) -hurmm..rase2 nye da ubah sikit..tapi tah la..same je kot..ahahaha..

4.nak cari kerje tetap..hehehe.. -haaaaaaa..yang nieyh da pas gak..tapi memang xsangka aku jadi cikgu..dulu ayah nak masuk kan maktab bukan men ko x nak..tup tup..jadi cikgu gak akhirnye..huhuhu..

Senarai lain yang x dijangka dapat..

~dapat laptop yang diberi nama DELLYBIE..comeyh x name tu??hehehe..
~dapat beli keta..in progress kot..tapi kire taun ni la aku beli ann..



Azam baru aku plak..

1. nak mendidik anak murid ku hingga dapat mencapai target 4M..(Membaca,Mengira,Menulis,Menaakul)

2. keta da dapat..laptop da dapat..nak beli rumah plak laa..

3. nak start simpan duit setiap bulan..(mane tau tibe2 bleyh kawin..ade gak wit ann..ahaha..)

4. nak cari pakwe baru..ahahahaha..(borang da diedarkan..sape berminat sile ke kaunter 2)

cukup kot..nanti2 kalu ade lagi aku tambah lagi keyh..selamat tinggal 2010..selamat datang 2011..moge taun baru buat aku kuat tuk menghadapi ujian yang mendatang..amin..
bubye 2010..

1 comments:

Anisa Hang Tuah said...

happy new year

Total Pageviews