TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Al-Fatihah:Pelakon Faizal Yusof Meninggal Dunia

 Masih dalam mood terkejut..tadi dok belek2 blog orang then terjumpe berite nie..sedihnyeee..AL-FATIHAH buat Allahyarham Faizal..

PETALING JAYA: Pelakon Faizal Yusof telah meninggal dunia akibat serangan jantung di Hospital Pusrawi Kuala Lumpur pagi Sabtu.

Menurut bekas isterinya, Siti Nordiana, Allahyarham Faizal mengadu sakit jantung dan pelakon drama Tiramisu itu pengsan di rumah Faizal.

"Saya dan isteri Faizal terus membawanya ke Hospital Pusrawi dan dia dimasukkan ke wad ICU. Keadannya pada ketika itu sudah kritikal," katanya yang dihubungi mStar Online, Sabtu.

Jenazah masih berada di hospital dan akan dibawa ke rumah Faizal di Sentul petang nanti.

Inna lillahi wa inna ilaihi rajiuun. Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat. Al-Fatihah

0 comments:

Total Pageviews