TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

HOT : Anak MAWI !!! COMEL ♥♥♥


KUALA LUMPUR – Meskipun pada awalnya kurang bersedia untuk mendedahkan bayi sulung, Mawi akhirnya bersetuju untuk berkongsi gambar anak pertamanya itu bersama peminat melalui laman sosial Facebook milik Astro.

Mawi atau nama sebenarnya Asmawi Ani turut mengumumkan telah memilih nama Cahaya Malaika untuk puterinya itu, hasil perkahwinannya bersama Nora’Asikin Rahmat atau lebih dikenali sebagai Ekin.

Bekas juara Akademi Fantasia musim ke-03 itu memaparkan gambarnya mendukung Cahaya Malaika yang kelihatan begitu comel berpakaian sedondon berwarna merah.

“Abi dan Cahaya Malaika,” kata pihak pengendali laman Facebook Astro di gambar yang tersiar semalam itu.
Sehingga kini, lebih 4,300 peminat sudah menekan butang ‘likes’, lebih 500 peminat berkongsi gambar tersebut di laman masing-masing dan sudah lebih dari 750 orang sudah memberikan komen mereka pada gambar tersebut.

Rata-ratanya para peminat tidak putus-putus mengucapkan tahniah kepada Mawi dan Ekin serta ada pula yang mengatakan wajah Cahaya Malaika yang lebih mirip kepada ibunya.

“Mmg comey gler!!muka ikin sbijik..cute la..tgk cahaya malaika ni trus lg xsbr nk shopping brg bb GURL..,” kata salah seorang peminat, Kartini Ramli.

Biar mirip siapa pun, penulis ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan tahniah kepada Mawi dan Ekin atas kurniaan Allah SWT yang tidak terhingga itu serta diharapkan agar menjaga amanah tersebut sebaik-baiknya.

Semoga rumahtangga Mawi dan Ekin lebih utuh dengan kehadiran Cahaya Malaika dengan kerahmatan dan kebahagiaan dariNya.

Oleh: ZAMZUKHAIRI NOORDIN


0 comments:

Total Pageviews