TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

ceritera yang tertangguh..


huhu..en3 nieyh aku nak post lame dah..tapi asik kene tangguh je kos pic die tak disedut masuk laptop..pic tuh dok memerap dalam henpon jer..tak sempat nak sedut..jadi semalam pas balik mamam beger yang sedap tuh..aku merajinkan diri untuk menyedut pic2 yang telah aku snap.. huhu..cam bosan je ayat di atas inieyh..huhu..okeyh kembali pada azali..aritu tarikh die dah tak hengat plak..tapi malam la..aku dok lepak kedai mamak ngan cikyanchoco sambil ditemani my lappy..huhu..

time tuh cukk lom balik g..tah merayap g mane tah..pastu tetibe dapat mesej cakap cukk kat ou..wahhh..sonok die berjalan..tak hengat kite..huhu..sedeyhnyer..hehehe..ekceli die bau balik teman kawan die g kenduri kawen pastu die singgah la ou tuh..huhu..camne nak hekot kan..erm.. redha je la..

pastu camne tah tetibe aku mendapat idea..nak request sumting kat die..hehehe..tau tak pe yang aku mintak?jeng..jeng..jeng..aku mintak donut big apple..hehehe..lame aku nak makan bende alah nieyh tak dapat2..kali nieyh mesti dapatnyer..huhu..pas sok sek sok sek..cukk pon nak belikan..aku tunggu je la sampai cukk balik..huhuhu..bile nampak die je..aku senyum sampai tinge keyh..huhu..sonokkk...gegegege..cam dapat ape je.. huhu..sengal..pe lagi balun...huhuhu..tapi die beli 2 je..huhu..takpe2 janji dapat..
huhu..okeyh2..tuh je yang nak aku coret kan kat sini..huhu..thanks to ucukk kos layan kerenah aku nieyh..huhu..sayunk die sangat2..

13 comments:

einahnutayiffus said...

hunny slalu dpt donut nie..if kua ngn dye..slalu dpt 2 gkk jew..hee..hunny slalu plih yg coklat dlm pic tuu..skew sgt..nme alien xclp..hahaha..

SwEetForEst said...

aku hunny->hehehe..name donut tuh memang alien kot.huhuhu..sian kite an dapat 2 je..kedekot tol..huhuhu..
sedapkan???hehehe..

Misshy Innz said...

big apple mmg sedaappp gleww..
hukhuk..
kite suke yg ade crisp tuh
ape tah name nyer.
lupe
;p

ayampinko said...

huh sedap...nak..belanjer ek..

SwEetForEst said...

innz->hehehe..kite pon tak tau name die..men makan jer..huhuhu..

ayampinko->hakhakhak..banje?ala lom kije lorh..en ayam la banje dulu..muahahahaha..

Unknown said...

saLam kenal...
wow sedapnye big apple!!
lme xmkn..
ngee~

SwEetForEst said...

missvelvet->hehehe..pe lagi jom la g mkn.. ^__^

ɥ s ɐ u said...

2 je??
tuk nas xde ke??
hayaaa :(

SwEetForEst said...

nasrul->hehehe..tue je die belikan..kalu x..bleyh hulur2 skit..
nas g la belikn..bukan jauh pon ou tuh..hehehehe.. =P

Anonymous said...

aku suka big apple lagi dr Jco.. lebih lagi alien tu..yummyyy

SwEetForEst said...

nemo ooh nemo->hehehe..yer..sedap an alien tuh.. ^_^

chik star said...

lamanyee xmkn donuttt.
:((

SwEetForEst said...

chik star->hehe..g la mam..tedapppp..

Total Pageviews