TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

Juadah Berbuka...entry tertangguh..

huhhhh..salam..korunk pe kabar??sihat??pose x???hehehe..rini da masuk ari ke 3 kite menjalani ibadat puasa nieyh..kejap je kan..hehehehe..actually aku nak cite pasal juadah berbuke pose tuk ari pest n second..hehehe..pengalaman yang baru wat aku..hehehehe..okey2 stop mengarut..

pest berbuke..kiteorang masak tau..hehehe..nak tau mende pe yang kite org masak??tengok bawah nieyh...
kiteorang masak mee goreng basah...hehehe..tapi tak jadi..huhuhu..jadi mee goreng lembab.. tapi sedap ouhhhh..hehehehe...

nieyh je la juadah kami untuk ari pertama nieyh...

ari ke 2 plak kiteorang g jenjalan kat bazar..tak best pon bazar kat sabak nieyh..

huhuhuhu..inteperem jup..hehehe..

aku g bazar ngan dorunk nieyh la..dorunk je la peneman aku di kala ini..hehehe..ceyh ayat...

nieyh la pemandangan dari jauh..tak best sangat5..tapi naseb bek laksa die best..ari2 berbuke laksa pon aku tak kesah..hehehehe...

juadah yang kiteorang beli tak sempat di snap..sebab time tuh sebok nak mengisi perot yang dah berkeroncong..sampai terlupe nak snap pic..huhuhu..tak dapat la nak tunjuk camne rupe laksa feberet aku tuh..hehehe..tak pe2..puase kan sebulan..sok2 aku snap...hehehe...keyh ar..chau..

5 comments:

Tam said...

Haaa elok la tu.
Ari2 b`buka mkn laksa.
Nasik xmau nak mkn.
Penye mau?

Si Kawaii said...

wah nampak sedap je mee goreng tu..
terliur dibuatnye..hehehe

nadiah_abdllah said...

seronok seh bole masak sndri..
org kt sini beli kedai je..
huhuu...

btw, lupe plak yg tag tu tak leh copy. nah ni khas tok sis. =)

1. Anda rasa anda hot?

2. Upload gambar kesayangan anda!

3. Kenapa anda suka gambar ini?

4. Bila kali terakhir anda makan Pizza?

5. Lagu terakhir yang anda dengar?

6. Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?

7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?


8. Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan. Sila lakukan, kalau tak kena denda mandatori...

Siapa nombor 1 kepada anda?

Bagaimana pula nombor 3?

Pendapat anda pada nombor 4?

Kata sesuatu tentang orang kedua?

wah2.. dlm class on9 eh.. nakal ni.. :P

εïз .y a t i e.sb. εïз said...

rajin memasak..
bgus2 :)
nape x antar cket umah akk :P

SwEetForEst said...

tam->xmau2...

princesskawaii->hehehe..tuh la..

nadiah->hehehe..tengs eh tag tue..

hehehe..xpe la..janji dapat mam kn..nie pon da asik g beli kat bazar je..da x masak..hehehehe...

sis yatie->hehehe..bleyh..anta by post eh..tp tkot posmen die plak y mam..hehehehe...

Total Pageviews