TenTaNg Aku!!

My photo
aku adalah aku..aku bukan kau..kau bukan aku..sooo layaaaannnn..

Saya SAYANG Kawan Saya:-

.::BloG TaBikaku::.

TABIKA KEM TERENDAK
meyh la singgah

RajA BuAh !!!

Haluuuu..haluuu..haluuuu..arini aku nak stori pasal buah nieyh..ala korunk mesti dah tau kan buah ape yang diberi nama raja buah..huhhh..ayat aku tak bleyh bla..hehehe..al kisahnye semalam abang kedua aku bawak balik..pe lagi meloncat aku cam b***k..hahaha..aku ni bukan ape..tak bleyh tengok la buah nieyh..tapi ikut mood+isi dalam tu lah..huhhh..sungguh memilih..bini sape lah nieyh..hehehe..

haaa..nieyhlah die..raja buah seantaro dunia..eh..betul ke aku sebut tue???hehe..memandai je an..atau nama lain die ialah DURIAN..hehehe..sape yang tak kenal memang rugi..tapi ade ke yang tak kenal???yang tak makan ade la kot..huhuhu..tapi aku pelik la..sekarang nieyh musim die ke???hmmm..musykil2..tapi lantak la..janji aku dapat makan..miahahaha..

haaaa..yang nieyh sebijik tuk aku..tak terlarat nak menghabis kan..huhuhu..sampai menjilat jari kaki wa cakap same lu..hehehe..

uiiii..da la..tak larat aku nak mencarut mengarut kat sini..kang korunk gak yang bosan..hehehe..chauuuu..

13 comments:

shila said...

alamak durian!!..
sedapnya...
tiba2 ngidam nk mkn durian plak..

black_mel said...

nak sikit...durian...nyum2..

SwEetForEst said...

shila->hehehe..sile2 ngidam lebeyh.. kalu da beli kim2 kan kat sweet yer.. ^___^

SwEetForEst said...

black_mel->nak ke???nah amik.. (sambil baling durian ngan kulit2 skali)hehehe..

^___^

ber_u_wang said...

lama tak makan dian

PinQib said...

sedapppnyee.. wat sambal belacann.. ohh

-haLi3isa a.k.a L3ha, hsr- said...

sedapnyer durian sis!!!!! Nyum3x!!! MIntak leh.. Nak minta suma.. hahahaha..

psychopath said...

wah. da lame tamakan durian. tgah musim ker??

tataw pon.

SwEetForEst said...

beruwang->uncle xleyh mkn durian..darah tinggi..hehehe =P

SwEetForEst said...

pinqib->sambal belacan???sweet pnah tgok durian wt tempoyak je..sambal belacan lom jmpe lg..hehehe..

SwEetForEst said...

leha->hehe..meyh2 amik..sume kulit derian nieyh tuk leha..

=P

SwEetForEst said...

psychopath->hmmm..sweet pon tatau la musim die ke x..tetibe je ade org bwk balik..sweet sebat je la.. hehehehe..

^_____________^

Ms.Independant said...

cedappnyeee!!!
nak cikittt!!!

Total Pageviews